  • 1. Data: 2015-01-17 22:15:36
    Temat: Nowy cross i konserwacja
    Od: KaroPL <paluchstrzyzewski@_NOSPAM_gmail.com>

    Ja bym chciał sobie kupić yamahe dt 50 lub coś w tym stylu. Mam zapytanie
    jak wygląda konserwacja ''crossa'' i ile to kosztuje rocznie , zakładając
    że będę jeździć 2 lub razy w tygodniu średnio.
    Chodzi mi o:
    -tłoki
    -paliwo
    -olej
    -oleje do benzyny
    i inne o których nie wiem
    Pytanie 2 jakiego crossa kupić z 50cc
    i pytanie 3 na co zwracać przy kupnie

    Mój pierwszy post

  • 2. Data: 2015-01-17 22:21:29
    Temat: Re: Nowy cross i konserwacja
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-01-17 o 22:15, KaroPL pisze:
> [...]
    > zapytanie jak wygląda konserwacja ''crossa'' i ile to kosztuje rocznie ,
    > zakładając że będę jeździć 2 lub razy w tygodniu średnio. Chodzi mi o:

    To Panie będzie pińcset

    > Mój pierwszy post

    Spokojnie, nauczysz się ;)