  • 1. Data: 2015-05-22 11:35:48
    Temat: Nowy monitor vs UPS.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Kupiłem monitor LG z TV. Monitor niestety ma zasilanie tylko z zasilacza
    sieciowego. Mam UPS Trust 1000VA. Niestety wszystkie gniazda UPSa są starego
    typu, które pasują tylko do starego monitora z odpowiednią wtyczką. Komputer
    też jest połączony z UPsem standardowym kablem starego typu. Widzieliście
    może gdzieś jakąś przejściówkę do UPSa na zwykłe gniazdo sieciowe?

    neelix

  • 2. Data: 2015-05-22 12:18:20
    Temat: Re: Nowy monitor vs UPS.
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2015-05-22 o 11:35, neelix pisze:
> [...]
    > wtyczką. Komputer też jest połączony z UPsem standardowym kablem starego
    > typu. Widzieliście może gdzieś jakąś przejściówkę do UPSa na zwykłe

    A nie możesz sam takiej przelotki poskładać? Ze starego kabla +
    klasyczne gniazdko. W sumie 15 min roboty, łącznie w wygrzebaniem
    kombinerek i śrubokręta czy lutownicy.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 3. Data: 2015-05-22 12:45:52
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.05.2015 o 12:18, Nathan pisze:

    > A nie możesz sam takiej przelotki poskładać? Ze starego kabla +
    > klasyczne gniazdko. W sumie 15 min roboty, łącznie w wygrzebaniem
    > kombinerek i śrubokręta czy lutownicy.

    Jeden może drugi nie może. Jak ja zacząłem sobie takie składać to na
    szczęście na tyle przytomny byłem że najpierw sprawdziłem "świetlówką"
    czy nie mam fazy nie tam gdzie trzeba. Miałem na wszystkich 3 bolcach.

    p. m.

  • 4. Data: 2015-05-22 13:21:20
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 22.05.2015 11:35, neelix pisze:
> [...]
    > wtyczką. Komputer też jest połączony z UPsem standardowym kablem starego
    > typu. Widzieliście może gdzieś jakąś przejściówkę do UPSa na zwykłe

    Takie?

    http://allegro.pl/kabel-zasilajacy-iec-320-c14-schuk
    o-f-do-ups-i5276348759.html
    http://www.komputronik.pl/product/250960/Elektronika
    /Akcesoria/Kabel_zasilaj%C4%85cy_dla_UPS_IEC_320_C14
    _SCHUKO.html

    MJ

  • 5. Data: 2015-05-22 13:33:30
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Nathan" <s...@w...ere> napisał w wiadomości
    > A nie możesz sam takiej przelotki poskładać? Ze starego kabla + klasyczne
    > gniazdko. W sumie 15 min roboty, łącznie w wygrzebaniem kombinerek i
    > śrubokręta czy lutownicy.

    Mogę, ale chciałbym by to jakoś wyglądało. Rozważałem taką ewentualność.

    neelix

  • 6. Data: 2015-05-22 13:50:06
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    o-f-do-ups-i5276348759.html
    > http://www.komputronik.pl/product/250960/Elektronika
    /Akcesoria/Kabel_zasilaj%C4%85cy_dla_UPS_IEC_320_C14

    No kurde, takie! :-) Dzięki.

    neelix

  • 7. Data: 2015-05-22 16:01:34
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-05-22 13:50, neelix wrote:
    [...]
    > No kurde, takie! :-) Dzięki.
    A ja proponuję kupić lub zrobić samemu coś takiego:
    http://allegro.pl/listwa-zasilajaca-6-gniazd-wtyk-ie
    c320-c14-6081-i5274511062.html.
    Przydaje się do popdpięcia pod UPS różnej drobnicy.

  • 8. Data: 2015-05-22 16:41:06
    Od: " 666" <...@...6>

    Kabel zasilania 230 V jest nieodłączalny od Twojego monitora?

    -----

  • 9. Data: 2015-05-22 16:47:52
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://allegro.pl/listwa-zasilajaca-6-gniazd-wtyk-ie
    c320-c14-6081-i5274511062.html.
    > Przydaje się do popdpięcia pod UPS różnej drobnicy.

    Też dobry pomysł. To już można samemu zrobić i całkiem estetycznie bo kabel
    wejdzie w listwę zasilającą.

    neelix

  • 10. Data: 2015-05-22 17:49:27
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 22/05/2015 15:41, 666 wrote:
    > Kabel zasilania 230 V jest nieodłączalny od Twojego monitora?

    Przecież napisał, że ma zewnętrzny zasilacz.
    --