  • 1. Data: 2016-05-27 08:46:42
    Temat: Nowy moto na początek 125
    Od: Witak <d...@g...com>

    Po roku jazdy na skuterze sprzedałem i szukam moto turystyczne golas na
    początek, chciałbym NOWE, myślałem o chińczykach...

    sprzęt na rok dwa...

  • 2. Data: 2016-05-28 13:24:45
    Temat: Re:Nowy moto na początek 125
    Od: tadzik <n...@b...pl>

    Witak <d...@g...com> Wrote in message:
    > Po roku jazdy na skuterze (...),
    > myślałem o chińczykach...
    >
    > sprzęt na rok dwa...

    Bardzo dobra koncepcja. Trzeba tylko sprawdzić czy chińczyk
    zdrowy, i czy tęgie łydki ma. Bo to ważne na górskich podjazdach.
    Poza tym eksploatacja spoko, miska ryżu dziennie. Żadnych napraw.
    Jak coś się stanie to znaleźć nowego, zdrowego.
    Zawsze do usług. :-D

    --
    Pozdro
    tadzik