  • 1. Data: 2019-01-21 13:00:32
    Temat: Nowy system ostrzegania przed kolizją
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Tesla ze swoim pikaniem się chowa ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=fIhd-BAHDr0&feature=
    youtu.be&t=416

  • 2. Data: 2019-01-21 13:20:01
    Temat: Re: Nowy system ostrzegania przed kolizją
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Jan 2019 13:00:32 +0100, spider

    > Tesla ze swoim pikaniem się chowa ;)

    No ale fakt jest taki, że kobita pasażer wcześniej zauważyła zagrożenie niż
    kierowca męski. Co jest trochę śmieszne ale i przerażające. No a byli tu na
    grupie tacy co się dziwili, że ja przy zbliżaniu się do skrzyżowania (także
    na zielonym) zdejmuję nogę z gazu i trzymam nad hamulcem, szczególnie jak z
    boku coś nadjeżdża albo nie mam wystarczającej widoczności czy coś
    nadjeżdża.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2019-01-21 13:40:19
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj spider, 21 sty 2019 w news:5c45b460$0$504$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Tesla ze swoim pikaniem się chowa ;)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=fIhd-BAHDr0&feature=
    youtu.be&t=416

    Z mojego małego doświadczenia wynika, że taki kobiecy system ostrzegania
    może mieć taką wadę, że uaktywnia się bez przerwy - reaguje na wszystko,
    w tym błahostki - co w końcu prowadzi do ingnorowania go. Poza tym jest
    nieprecyzyjny - Jezzzuu, uwaga, uważaj mają bardzo dużą pojemność i nigdy
    nie wiadmo, czego się spodziewać.

  • 4. Data: 2019-01-21 15:46:41
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    pueblo <n...@n...pl> wrote:

    > Jezzzuu, uwaga, uważaj mają bardzo dużą pojemność i nigdy nie wiadmo,
    > czego się spodziewać.

    Zagrożenia. Zazwyczaj na drodze.

  • 5. Data: 2019-01-21 15:47:50
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> wrote:

    > Tesla ze swoim pikaniem się chowa ;)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=fIhd-BAHDr0&feature=
    youtu.be&t=416

    W sumie czujniki parkowania też.

    https://pocisk.org/6932/czujnik_parkowania.html

  • 6. Data: 2019-01-21 19:03:14
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 06:19:59 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > na zielonym) zdejmuję nogę z gazu i trzymam nad hamulcem, szczególnie jak z
    > boku coś nadjeżdża albo nie mam wystarczającej widoczności czy coś

    Probujesz cos insynuowac?

    Jak znam zycie to kierowca patrzyl czy mu zaden pieszy nie wylezie przed maske a
    swiatlo zielone automatycznie wylacza w nim czujnosc na "szwagra z boku".
    A baba sie wzbudzila wczesniej na jednym z tysiaca filmikow gdzie zazwyczaj budza sie
    jak juz jest po wszystkim.

    Od chwili kiedy bialy sie pojawil do zderzenia jest jakies 3 sekundy.
    Od chwili kiedy zaczal sie zachowywac podejrzanie do wykonania manewru jakies 2 sek.
    Jak sie marcin patrzyl na przejscia albo zerkal w lewo skad jednak wiecej
    "poznoczerwonych" jezdzi to sie babie udalo o sekunde byc szybsza.

    Czy z tego cokolwiek pozytecznego wynika?

  • 7. Data: 2019-01-21 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > gazu i trzymam nad hamulcem, szczególnie jak z boku coś nadjeżdża
    > albo nie mam wystarczającej widoczności czy coś nadjeżdża.

    Tu są wrecz tacy to mowia: zielone = jedz / idz i sie nie interesuj :)))
    A potem patrza na człowieka jak na wariata... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 8. Data: 2019-01-21 20:04:20
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 12:59:58 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Tu są wrecz tacy to mowia: zielone = jedz / idz i sie nie interesuj :)))
    > A potem patrza na człowieka jak na wariata... ;-P

    Znasz ten kawal konczacy sie:
    "A co jak mi szwagier z boku wyskoczy?"

  • 9. Data: 2019-01-21 21:10:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-01-21 o 13:00, spider pisze:
    > Tesla ze swoim pikaniem się chowa ;)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=fIhd-BAHDr0&feature=
    youtu.be&t=416
    Słabe, bab krzyczących jest pełno, tesla nie tylko pika ale też reaguje,
    tutaj lekko by przyhamowała i tego taksiarza ominęła z prawej.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2019-01-21 21:30:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.01.2019 o 19:59, Budzik pisze:

    > Tu są wrecz tacy to mowia: zielone = jedz / idz i sie nie interesuj :)))
    > A potem patrza na człowieka jak na wariata... ;-P

    Są też tacy co lepiej temat hamowania ogarniają niż abs i wyprowadzania
    z poślizgu niż ESP.

    Najciekawsze z tego jest, że mistrzowie co jadąc na zielonym ogarniają
    wjeżdzających z boku z prędkościami miejskimi (czyli ok 70) twierdzą
    jedocześnie, ze nie są w stanie ogarnąć pieszego wchodzącego na
    przejście dla pieszych (z prędkością o rząd niższą).

    Shrek