  • 1. Data: 2017-09-09 23:59:07
    Temat: Nowy telefon
    Od: Misiek <m...@g...pl>

    Witam. Nie jestem na bieżąco z techniką, więc może ktoś pomoże. Otóż
    znajoma szuka jakiegoś przyjemnego telefonu, ale żeby nie był z
    dotykowym ekranem. Czy robią jeszcze coś takiego?

    --

    Pzdr

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2017-09-10 00:14:26
    Temat: Re: Nowy telefon
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Misiek" napisał:

    > znajoma szuka

    A co do tej pory znalazła i dlaczego odrzuciła?

    JoteR

  • 3. Data: 2017-09-10 00:17:19
    Od: Misiek <m...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Sep 2017 00:14:26 +0200, "JoteR" <u...@i...eu>
    napisał:

    >A co do tej pory znalazła i dlaczego odrzuciła?

    Nic nie znalazła bo się nie zna/nie chce jej się. Ma awersję do
    smartfonów. Do tej pory używa Nokię z klawiaturą qwerty podobną
    odrobinę do Blueberry.

    Pzdr

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2017-09-10 08:43:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 09.09.2017 23:59, Misiek pisze:

    > Nie jestem na bieżąco z techniką, więc może ktoś pomoże. Otóż
    > znajoma szuka jakiegoś przyjemnego telefonu, ale żeby nie był z
    > dotykowym ekranem. Czy robią jeszcze coś takiego?

    Robią. Nokia - E6 (1200 zł) i E72 (1500), Blackberry 9800
    (800 zł) oraz Manta 2202 (80 zł). Do dostania na deluxury.pl

  • 5. Data: 2017-09-10 08:56:21
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Nie jestem na bieżąco z techniką, więc może ktoś pomoże. Otóż
    > znajoma szuka jakiegoś przyjemnego telefonu, ale żeby nie był z
    > dotykowym ekranem. Czy robią jeszcze coś takiego?

    trochę tego jest ale wybór praktycznie albo nokia albo coś w stylu
    myphone/maxcom/manta
    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe,g2.bhtml?
    link=wybierz

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2017-09-10 09:14:22
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Misiek" napisał:

    > Nic nie znalazła bo się nie zna/nie chce jej się. Ma awersję do
    > smartfonów. Do tej pory używa Nokię z klawiaturą qwerty podobną
    > odrobinę do Blueberry.

    No to w zasadzie "zamienił stryjek siekierkę na kijek". Bo do wyboru są albo
    leżaki magazynowe/refurbished typu Nokia E6, Blackberry czy Desire Z (co
    niczego u niej nie zmieni), albo nowe zabawki po 100-300 zł typu Manta,
    myPhone czy Alcatel. Chyba, że kupi sobie smartfona dotykowego z nakładką,
    coś w tym stylu:
    http://www.samsung.com/pl/mobile-accessories/keyboar
    d-cover-cg950-galaxy-s8/

    JoteR

  • 7. Data: 2017-09-10 12:52:02
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.09.2017 o 09:14, JoteR pisze:
    /.../

> [...]
    > albo leżaki magazynowe/refurbished typu Nokia E6, Blackberry czy Desire
    > Z (co niczego u niej nie zmieni), albo nowe zabawki po 100-300 zł typu

    W tych telefonach nie ma w sumie żadnego postepu, więc dopóki działa to
    nie zmieniać.Wręcz jest regres, bo nima WiFi. Jak potrzebujesz Internet
    to kiszka.
    Jeszcze pytanie, czy z klapka ma być?

  • 8. Data: 2017-09-10 19:26:23
    Od: Misiek <m...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Sep 2017 12:52:02 +0200, Smok Eustachy <s...@w...pl>
    napisał:

    >Jeszcze pytanie, czy z klapka ma być?

    Chyba obojętne.

    Pzdr

    ---
    Avast.

  • 9. Data: 2017-09-11 12:16:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-10 o 19:26, Misiek pisze:

    > Chyba obojętne.

    Przecież są Nokie w każdym sklepie typu EuroAGD, Saturn itp.
    Cena ok. 150 zł i masz zwykły telefon.

  • 10. Data: 2017-09-11 13:39:31
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2017-09-10 o 08:56, tck pisze:

    > Użytkownik "Misiek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > trochę tego jest ale wybór praktycznie albo nokia albo coś w stylu
> [...]

    https://x-tronik.pl/sklep/nokia-e52-czarny/?gclid=EA
    IaIQobChMIibLs7ISd1gIVGM-yCh3zPQbdEAQYAiABEgJgsPD_Bw