  • 1. Data: 2018-07-18 12:00:12
    Temat: Nowy telefon - mniejsza kart sim
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Nowy telefon ma mniejsze miejsce na karte sim niz poprzednio.
    Uderzac do operatora zeby wymienił karte na mniejsza czy do jakiegoś
    punktu GSM zeby przycieli aktualna?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 2. Data: 2018-07-18 12:12:10
    Temat: Re: Nowy telefon - mniejsza kart sim
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 12:00, Budzik pisze:
    > Nowy telefon ma mniejsze miejsce na karte sim niz poprzednio.
    > Uderzac do operatora zeby wymienił karte na mniejsza czy do jakiegoś
    > punktu GSM zeby przycieli aktualna?

    A gdzie masz bliżej? :-)
    Ja jednak bym nie przycinał. Zawsze to powiększa szansę zacięcia się w
    szczelinie. Zwłaszcza jak później Ci się odmieni i będziesz musiał użyć
    przelotki do starszego telefonu :-)

  • 3. Data: 2018-07-18 17:35:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    18 Jul 2018 10:00:12 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Nowy telefon ma mniejsze miejsce na karte sim niz poprzednio.
    > Uderzac do operatora zeby wymienił karte na mniejsza czy do jakiegoś
    > punktu GSM zeby przycieli aktualna?

    Operator wymieni w punkcie od ręki.

  • 4. Data: 2018-07-18 23:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Operator wymieni w punkcie od ręki.

    dzieki, dokładnie tak było.
    Play -> wymiana za free - dali karte ktora jest przygotowana ze mozna z
    niej wyłamac zarówno sim, micrsim jak i nanosim.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 5. Data: 2018-07-18 23:09:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 23:00, Budzik pisze:
    > dali karte
    Karty tak w ogóle są potrzebne?
    Dlaczego nie stosuje się kodu, który wpisujemy w ustawieniach telefonu?

    Robert

  • 6. Data: 2018-07-18 23:39:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Jul 2018 23:09:04 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):
    > Karty tak w ogóle są potrzebne?
    > Dlaczego nie stosuje się kodu, który wpisujemy w ustawieniach telefonu?

    byloby chyba niewygodne, bo te kody dosc dlugie.

    Ale ... tak bedzie - simless .

    J.

  • 7. Data: 2018-07-19 08:40:47
    Od: dantes <d...@q...com>

    > Karty tak w ogóle są potrzebne?
    > Dlaczego nie stosuje się kodu, który wpisujemy w ustawieniach telefonu?

    Bo operator GSM nie zna klucza Ki.

  • 8. Data: 2018-07-19 09:09:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 23:39, J.F. pisze:

    > byloby chyba niewygodne, bo te kody dosc dlugie.

    Raz wpisany przy zmianie operatora. A teraz jak jest? Zmieniam operatora
    to i SIM nowy?

    > Ale ... tak bedzie - simless .

    eSIM
    https://komorkomania.pl/35203,karta-esim-co-to

    Tylko z kiedy ten artykuł, często nie ma daty przy artykułach. Tak
    własnoręcznie można sprawdzić kiedy powstał?

    Robert

  • 9. Data: 2018-07-19 09:35:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Tylko z kiedy ten artykuł, często  nie ma daty przy artykułach. Tak
    > własnoręcznie można sprawdzić kiedy powstał?

    Można sprawdzić "własnoocznie".
    Trzeba w tym celu spojrzeć na napis tuż pod tytułem artykułu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 10. Data: 2018-07-19 09:53:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 09:35, Akarm pisze:

    > Można sprawdzić "własnoocznie".
    > Trzeba w tym celu spojrzeć na napis tuż pod tytułem artykułu.

    Klapy na oczach. :-)
    A gdyby nie było... to można?

    Robert