  • 1. Data: 2018-03-21 21:24:43
    Temat: Nowy ultrabook samsunga, Asus UX310
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    Czy ktoś ma nowego ultrabooka samsunga? Chyba nie są dystrybuowane w Europie. A
    ciekawa propozycja, widziałem - niewielkie rozmiary, jakość wykończenia i waga 1kg
    robią wrażenie:
    https://www.amazon.com/dp/B078BBZK1T/

    Ekran IPS, i5 8. generacji, NVMe SSD, USB-C, z minusów - brakuje normalnego slotu SD
    (jest micro).

    Pytam bo przymierzam się do zakupu a zależałoby mi na wymienności dysku SSD (mam
    nadzieję że nie jest wlutowany na stałe) i odblokowanym AES-NI.

    Znalazłem też inną ciekawostkę - mniej spektakularny designersko Asus UX310UA-FC945
    - procesor i7 8.gen.
    - SSD 128G + HDD 1T (dwa dyski!)
    - ekran IPS
    - USB 3, USB 3.1 "C"
    - jest slot SD!
    - bez systemu, cena ok. $900 - tanio!
    - z minusów: mała bateria 45Wh, klapa nie otwiera się na 180 stopni, jest nieco
    większy i cięższy
    No i nie wiem dokładnie co siedzi w środku, tzn. co to za SSD, i również pytanie o
    AES-NI - zatem to samo pytanie, czy ktoś posiada?

    (strona niestety po koreańsku: http://www.e-himart.co.kr/app/goods/goodsDetail?good
    sNo=0000255729

    pozdrawiam