  • 11. Data: 2019-03-16 21:22:39
    Temat: Re: Nowy zwyczaj drogówki? (update)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-03-16 o 17:45, J.F. pisze:

    > A moze od miejsca zalezy - w jednym sa uzasadnione, w innym nie.

    Ja widziałem patrol na kogutach tutaj:
    https://goo.gl/maps/qifBsF7gd7P2

    Radiowóz zaparkowany na tym parkingu, petenci również.
    Moim zdanie jakaś akcja reklamowa, żeby było widać policję.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 12. Data: 2019-03-16 23:58:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-16 o 18:04, Marek S pisze:

    > Tylko suszarki w akcji mnie interesowały. Bez obsługi nieszczęśnika.

    > Ale... napisałem też, że zaobserwowałem nowy zwyczaj (krótkotrwały?) w
    > miejscach, w których zwykle od lat stoją. Nagle coś się zmieniło, a
    > potem równie nagle, choć już nie wszędzie - przycichło.
    >
    > Oczywiście będę zwracał uwagę na to przez najbliższe dni.

    Informuj na bieżąco.

  • 13. Data: 2019-03-17 18:15:09
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-16 o 21:22, Tomasz Pyra pisze:

    > Ja widziałem patrol na kogutach tutaj:
    > https://goo.gl/maps/qifBsF7gd7P2
    >
    > Radiowóz zaparkowany na tym parkingu, petenci również.
    > Moim zdanie jakaś akcja reklamowa, żeby było widać policję.

    Aż mnie korci by zadzwonić do drogówki i zapytać w czym rzecz. Pewnie
    nie odpowiedzą...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2019-03-22 20:38:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-16 o 23:58, Poldek pisze:

    > Informuj na bieżąco.

    No to jeżdżę od paru dni po 3mieście - sytuacja wróciła do normy: żaden
    suszący patrol nie stał na kogutach. Nawet gdy kasowali kogoś - nie
    uruchamiali kogutów. W sumie może kilkanaście patroli widziałem w kilku
    różnych punktach (na codziennej trasie).

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 15. Data: 2019-03-22 20:43:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-03-2019 o 20:38, Marek S pisze:

> [...]
    > uruchamiali kogutów. W sumie może kilkanaście patroli widziałem w kilku
    > różnych punktach (na codziennej trasie).

    Czytałem gdzieś, że muszą mieć koguty, gdy łapią w miejscu z zakazem
    zatrzymywania.
    Ale chyba mówiłeś że w tym samym miejscu, raz mieli, a raz nie.

  • 16. Data: 2019-03-22 21:16:44
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-22 o 20:43, Cavallino pisze:

    > Czytałem gdzieś, że muszą mieć koguty, gdy łapią w miejscu z zakazem
    > zatrzymywania.
    > Ale chyba mówiłeś że w tym samym miejscu, raz mieli, a raz nie.

    Dokładnie przez 2 czy 3 dni tak było, że włączali w całym 3mieście
    koguty gdy suszyli gdziekolwiek. Teraz nie robią tego nigdzie - czyli
    powrót do stanu sprzed akcji. Zwróciłem na to uwagę szczególnie w
    miejscach, gdzie od lat się zatrzymują, a obok których codziennie
    przejeżdżam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 17. Data: 2019-03-25 09:40:11
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.03.2019 o 21:00, Marek S pisze:
    > Niedawno pisałem o tym iż w 3mieście suszą od paru dni z włączonymi
    > kogutami. Dziś napotkałem 3 suszarki i żadna nie miała włączonych
    > kogutów.
    Może znaleźli wyłącznik od koguta;

    http://nszzp.wroclaw.pl/index.php/2019/02/27/odbiera
    jac-premiera-obudzil-cale-osiedle-kierowca-sop-wlacz
    yl-koguta-i-nie-umial-go-wylaczyc/

    Jacek