  • 1. Data: 2014-05-18 08:28:15
    Temat: O co tu chodzi?
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Przecież informacje o tym czy dane auto ma przegląd ma znaczenie tylko
    wtedy gdy pojazd jest używany. Po kiego grzyba policji czy SM naklejkowa
    informacja czy pojazd ma ważny przegląd gdy on stoi gdzieś zaparkowany?

    http://moto.wp.pl/kat,106078,title,Badanie-techniczn
    e-idzie-zmiana-cen,wid,16596687,wiadomosc.html

    Kolejne dyscyplinowanie bydła w drodze do stosowanie naklejek na czołach
    bądź kolczyków na uszach?

  • 2. Data: 2014-05-18 08:40:56
    Temat: Re: O co tu chodzi?
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-05-18 08:28, Użytkownik - Trybun napisał::
> [...]
    e-idzie-zmiana-cen,wid,16596687,wiadomosc.html

    > Kolejne dyscyplinowanie bydła w drodze do stosowanie naklejek na czołach

    A gdyby tu nagle było przedszkole, w przyszłości, i wasz synek mały
    przechodził w przyszłości, którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie,
    ze matka siedzi z tyłu!

  • 3. Data: 2014-05-18 11:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

> [...]
    e-idzie-zmiana-cen,
    > wid,16596687,wiadomosc.html
    >
    > Kolejne dyscyplinowanie bydła w drodze do stosowanie naklejek na

    Tez tego nie rozumiem.
    Badanie masz miec wazne jak jedziesz a nie jak parkujesz.
    Kolejna dyskusja o tym samym - juz dyskutowalismy o tym w kontekscie
    naklejek dotyczacych OC - organy same nie wiedza jaka jest skala zjawiska
    wiec chca przerzucic ciezar na spoleczesntwo.
    A wystarczy połączyc systemy informatyczne i wszystko bedzie sie
    "sprawdzało samo".

    Pomijam juz informacje o podwyzkach stawek - po ilosci powstajacych stacji
    widac jaki to niedochodowy interes....

  • 4. Data: 2014-05-18 11:10:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Przecież informacje o tym czy dane auto ma przegląd ma znaczenie tylko
    > wtedy gdy pojazd jest używany. Po kiego grzyba policji czy SM naklejkowa
    > informacja czy pojazd ma ważny przegląd gdy on stoi gdzieś zaparkowany?

    Pojazd bez przeglądu, czyli niezdolny do ruchu, będzie można od razu wywozić
    gdzieś na parking, a po krótkim czasie na schrott jako nieużywany.
    Może zaśmiecenie ulic się zmniejszy.

  • 5. Data: 2014-05-18 12:13:59
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 18 May 2014 08:28:15 +0200, Trybun wrote:

    > Przecież informacje o tym czy dane auto ma przegląd ma znaczenie tylko
    > wtedy gdy pojazd jest używany. Po kiego grzyba policji czy SM naklejkowa
    > informacja czy pojazd ma ważny przegląd gdy on stoi gdzieś zaparkowany?

    Chodzi tylko o to, żeby znacznie trudniej było _ukryć_ fakt, że przegląd
    skończył się kiedyś tam i jest już nie ważny. Teraz to wystarczy
    zapomnieć dowodu rejestracyjnego ;)

    Tomek

  • 6. Data: 2014-05-18 13:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Chodzi tylko o to, żeby znacznie trudniej było _ukryć_ fakt, że przegląd
    > skończył się kiedyś tam i jest już nie ważny. Teraz to wystarczy
    > zapomnieć dowodu rejestracyjnego ;)

    Tak, Tomku, wiemy, ze jestes zwolennikiem wszelkiej maści naklejek.
    Ale na podstawie jakiego przepisu chcesz miec pretensje do uzytkownika
    samochodu, ktory płaci za niego OC ale nie ma waznego przeglądu bo nim nie
    jeździ?

  • 7. Data: 2014-05-18 13:02:16
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 18 May 2014 08:28:15 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    e-idzie-zmiana-cen,wid,16596687,wiadomosc.html

    > Kolejne dyscyplinowanie bydła w drodze do stosowanie naklejek na czołach

    Na swoim prywatnym terenie możesz trzymać sobie wraki bez przeglądu.
    Publiczny parking, czy ulica nie są miejscem do przechowywania złomów
    niezdatnych do jazdy. W cywilizowanych krajach stosowane jest to od dawna:
    w Wielkiej Brytanii listonosze mają obowiązek zgłaszania samochodów z
    nieważną nalepką MOT i odpowiednie służby wywożą takie graty na parkingi za
    miasto. Dzięki temu nie ma tam problemu z zardzewiałymi wartburgami
    zaśmiecającymi przestrzeń publiczną. We własnym ogródku możesz trzymać co
    tylko chcesz, ale ulica to nie składnica złomu jak w Bolandzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 8. Data: 2014-05-18 13:05:14
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 18 May 2014 11:00:34 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Ale na podstawie jakiego przepisu chcesz miec pretensje do uzytkownika
    > samochodu, ktory płaci za niego OC ale nie ma waznego przeglądu bo nim nie
    > jeździ?

    Jak sobie kolekcjonuje samochody dla przyjemności posiadania, to dlaczego
    chce je trzymać na publicznym parkingu?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 9. Data: 2014-05-18 13:17:06
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 18 May 2014 13:02:16 +0200, P.B. napisał(a):

> [...]
    > zaśmiecającymi przestrzeń publiczną. We własnym ogródku możesz trzymać co
    > tylko chcesz, ale ulica to nie składnica złomu jak w Bolandzie.

    Pokręciłem - brak MOT to mandat. Nalepki chyba mają, ale to bez znaczenia
    bo w dwie sekundy można sprawdzić każde auto w necie. Laweta na parking
    jest natomiast za brak kółka z podatkiem drogowym. Podatek jest obowiązkowy
    tylko dla samochodów na drogach publicznych - na prywatnym terenie można
    jeździć bez, ale nie ręka boska broni żeby samochód bez road taxu wypatrzył
    na publicznej drodze, czy parkingu listonosz, policjant albo cieć ze strefy
    parkingowej!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 10. Data: 2014-05-18 13:29:54
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > niezdatnych do jazdy. W cywilizowanych krajach stosowane jest to od dawna:
    > w Wielkiej Brytanii listonosze mają obowiązek zgłaszania samochodów z

    nie wiem kto ci takich bzdur naopowiadał ale nie ma obowiązku posiadania nalepek
    z MOT i ich eksponowania. Na publicznej drodze nie można poruszać się i parkować
    pojazdów bez ważnego road tax (kółko road taxu musi być umieszczone za przednią
    szybą) A ta historia z listonoszami to już wogóle jakiś mit... Za brak MOT jest
    jakiś mandat (jak poruszasz się tkaim autem po drodze) a nie konfiskata a
    parkowac sobie możesz jak długo chcesz jeśli tylko masz ważny road tax.

    Pzdr
    Piotrek