  • 1. Data: 2013-07-22 11:25:40
    Temat: Re: O tankowaniu i spalaniu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-07-25 16:22, Marcin Kiciński pisze:

    >według niektórych na tej grupie to nie realne - każdy właściciel auta
    >pamięta komu, kiedy, o której godzinie i przy jakiej pogodzie
    >pożyczał auto oraz zawsze po powrocie wypytuje gdzie był i jak szybko
    >jechał :P (to tak odnośnie nie wysyłania zdjęć z FR)

    No przeciez latwo sprawdzic po wyciagach z banku kto tankowal poloneza
    w tym dniu :-)

    Z tym ze wiesz - skoro w ustawie napisano ze wlasciciel ma obowiazek,
    to moze ma obowiazek - i w celu jego realizacji niech sobie organizuje
    co chce - czy to nie pozycza samochodu, czy rejestr prowadzi itp.

    Oczywiscie byloby rowniez rozsadne zobowiazac radarowcow do wysylania
    mandatow w ciagu 3 dni, choc to nie calkiem sprawe rozwiazuje -
    wrocisz po miesiacu z urlopy, a tu skrzynka pelna.

    J.

  • 2. Data: 2013-07-25 00:44:45
    Temat: O tankowaniu i spalaniu
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Niektórzy tankują do pełna gdy zaświeci się im rezerwa, inni prawie
    zawsze na oparach bo zalali za 20 zł.

    Z jednej strony przy metodzie pierwszej oszczędzamy na paliwie, które
    spalilibyśmy w drodze do i ze stacji (oraz czas).

    Z drugiej strony jazda na oparach to mniejsza masa pojazdu (paliwo też
    waży), a więc i mniejsze spalanie.

    Ja wybieram metodę pierwszą, w ramach oszczędzania paliwa nie wożąc nic
    poza powietrzem w bagażniku jeśli nie ma innej potrzeby. A Ty? :)

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 3. Data: 2013-07-25 00:49:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-25 00:44, anacron pisze:
> [...]
    >
    > Ja wybieram metodę pierwszą, w ramach oszczędzania paliwa nie wożąc nic
    > poza powietrzem w bagażniku jeśli nie ma innej potrzeby. A Ty? :)

    Zawsze po korek.
    A ile tobie do baku wchodzi? Mi ostatnio weszło 510 PLN.
    :D

  • 4. Data: 2013-07-25 00:59:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.07.2013 00:49, megrims pisze:

    > Zawsze po korek.
    > A ile tobie do baku wchodzi? Mi ostatnio weszło 510 PLN.
    > :D

    300 PLN nigdy chyba nie przekroczyłem, pod korek nie mogę bo zanim
    zobaczę paliwo zacznie wyciekać gdzieś dołem (na forum gdzieś pisali).

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 5. Data: 2013-07-25 01:09:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja wybieram metodę pierwszą, w ramach oszczędzania paliwa nie wożąc nic
    > poza powietrzem w bagażniku jeśli nie ma innej potrzeby. A Ty? :)

    Ja tankuję zwykle "pod korek", żeby nie jeździć za często na stacje. Ale i
    tak czasem zdarza mi się tankować dwa razy jednego dnia.
    Bagażnik cały czas zapełniony. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2013-07-25 04:59:10
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-25 00:49, megrims pisze:

> [...]

    ja tankuję do pełna i wożę mnóstwo gratów w aucie :)

    > Zawsze po korek.
    > A ile tobie do baku wchodzi? Mi ostatnio weszło 510 PLN.
    > :D

    zbiornik 90L? mój ma tylko 70L, ale zwykle tankuję jak jeszcze rezerwa
    się nie zaświeci - dzięki temu jedno tankowanie kosztuje mnie niewiele
    ponad 300zł :)

    Lukasz

  • 7. Data: 2013-07-25 07:01:14
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 00:49:36 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
    > W dniu 2013-07-25 00:44, anacron pisze:

    > A ile tobie do baku wchodzi? Mi ostatnio weszło 510 PLN.

    Po co wrzucasz do baku pieniądze? ;)

    Pozdrawiam, Szymek

  • 8. Data: 2013-07-25 08:10:20
    Od: a...@g...com

    > A ile tobie do baku wchodzi? Mi ostatnio weszło 510 PLN.
    >
    > :D
    Czy to Ty pisales kiedys ze dobrze zyjesz bo sie dobrze 'wydales' wiec Ciebie te
    problemy nie dotycza :-) ?

  • 9. Data: 2013-07-25 08:20:31
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-25 07:01, s...@g...com pisze:

    > Po co wrzucasz do baku pieniądze? ;)

    przemyca :P

    Lukasz

  • 10. Data: 2013-07-25 10:00:08
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 00:44:45 UTC+2 użytkownik anacron napisał:

    > Ja wybieram metodę pierwszą, w ramach oszczędzania paliwa nie wożąc nic
    >
    > poza powietrzem w bagażniku jeśli nie ma innej potrzeby. A Ty? :)

    Mam mały bak (45l) więc tankuję dosyć często, ale zawsze do pełna. Zwykle
    tankuję, gdy w baku jest ok. 1/4 paliwa i akurat przejeżdżam koło jakiejś
    stacji.

    Co do gratów w bagażniku, to staram się mieć pusty, ale zdarzały mi się ekstremalne
    przypadki, gdy np. przez tydzień woziłem worek cementu albo
    ważące jakieś 50kg płytki ;)

    Pozdrawiam
    MK