  • 1. Data: 2016-10-19 20:28:10
    Temat: OC/AC 2015 24oo OC/AC 2016 37oo
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    Hejo

    zmroziła mnie dzisiejsza rozmowa z panią od OC AC

    jest tak
    - samochód z 2014 wart dziś wg TU 90ooo

    - zniżki na wszystko mega max 60%
    - kierowca 50 lat jeden właściciel
    - rejon z najniższą szkodowością

    w 2015 zapłaciłem 2400
    w 2016 na koniec października chcą 3700 (z bidą 3500 z jakimiś
    zastrzeżeniami)

    to jest podwyżka o 50% w stosunku do poprzedniego roku -
    nie śledzę rynku TU - całkowicie nie moja działka
    ale czy ktoś nie padł na ŁEB - czy w jakiejś innej dziedzinie podskoczyły
    ceny o 50%
    co tu jest odpierdzielane????
    mam iść do internetowych firm -
    - sraxa fjaksa linkisrinki
    dają ZNACZNIE niższe stawki (podobne do zeszłorocznych)

    pozdrawiam
    babaryba

  • 2. Data: 2016-10-19 20:38:49
    Temat: Re: OC/AC 2015 24oo OC/AC 2016 37oo
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2016 20:28:10 +0200, wlasti napisał(a):

    > mam iść do internetowych firm -
    > - sraxa fjaksa linkisrinki
    > dają ZNACZNIE niższe stawki (podobne do zeszłorocznych)

    Z OC możesz, ale z AC bym uważał.
    A sprawdzałeś wszystkkie nie-internetowe TU?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2016-10-19 20:42:01
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > mam iść do internetowych firm -
    > - sraxa fjaksa linkisrinki
    > dają ZNACZNIE niższe stawki (podobne do zeszłorocznych)

    Z OC możesz, ale z AC bym uważał.
    A sprawdzałeś wszystkkie nie-internetowe TU?

    ````
    też się trochę boję -
    Jutro robię objazd brokerów -
    ale ciekawi mnie tendencja - czy Wszystkim tak wzrosło? Bo to coś
    podejrzane...

  • 4. Data: 2016-10-19 20:44:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > też się trochę boję -
    > Jutro robię objazd brokerów -
    > ale ciekawi mnie tendencja - czy Wszystkim tak wzrosło? Bo to coś
    > podejrzane...

    zrob jak ja - oferta konkurencji i dzwonisz na infolinie i targujesz
    sie. w moim przypadku place mniej niz rok temu:)

    tylko uwaga: przy AC każde TU ma swoje gwiazdki, punkciki, wyłączenia.
    Ciężko będzie porównać - czeka cie troche roboty ale warto. 1kpln
    piechotą nie chodzi.

  • 5. Data: 2016-10-19 20:54:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** wlasti pisze tak:

> [...]
    > też się trochę boję -
    > Jutro robię objazd brokerów -
    > ale ciekawi mnie tendencja - czy Wszystkim tak wzrosło? Bo to coś

    Tak. Tak wzrosło. Jeszcze możesz mieć zniżkę 70%

    a co powiesz na to z 269zł 2014 na 700zł 2016r

    --
    Sortie. The biggest city in France.

  • 6. Data: 2016-10-19 20:59:52
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

[...]

    ```
    czyli = można coś ugrać - a czy targowałeś w jakimś STACJONARNYM TU
    - czy w takim "internetowym"

  • 7. Data: 2016-10-19 21:19:58
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > czyli = można coś ugrać - a czy targowałeś w jakimś STACJONARNYM TU
    > - czy w takim "internetowym"

    mialem w link4 a postraszylem ich podpisaniem z axa - czyli oba internetowe.
    stacjonarne PZU nie świruje z cenami więc i nie szukałem alternatyw.

  • 8. Data: 2016-10-19 22:07:45
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 października 2016 21:21:45 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > stacjonarne PZU nie świruje z cenami więc i nie szukałem alternatyw.

    to zalezy..
    ubezpieczalem miesiąc temu yariske zony (10tys warta) i pzu najtaniej (874zł full o
    ochroną zniżek)

    za to u mnie przegięli - jedna szkoda w tym roku - zaliczylem malego dzwona - i co???
    4700zł za auto warte 35tyś.... :-) Axa za to samo chce 1500 :-)

    uciu

  • 9. Data: 2016-10-19 22:21:36
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    "sirapacz" wrote in message news:nu8h49$2nc$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> [...]

    mialem w link4 a postraszylem ich podpisaniem z axa - czyli oba internetowe.
    stacjonarne PZU nie świruje z cenami więc i nie szukałem alternatyw.

    ``
    dzięki
    jak nic nie ugram u stacjonarnych to pójdę do interu...
    troche strach... ale u mnie 1700 zyli piechotą nie chodzi...

  • 10. Data: 2016-10-19 22:45:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-10-19 o 22:21, wlasti pisze:
    > jak nic nie ugram u stacjonarnych to pójdę do interu...
    > troche strach... ale u mnie 1700 zyli piechotą nie chodzi...
    Że tak zapytam: ta 2 letnia fura warta obecnie 90 tys. to Ci spadła z tira?

    Maciek