  • 1. Data: 2010-10-03 16:31:23
    Temat: OC, AC oraz inne takie.
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Mam pytanie. Mój samochód stał sobie spokojnie. Z racji tego, że
    czekał na mechanika, to stał sobie dłuższy czas, ok. roku. Wieczorową
    porą podjechał inny samochód i w tym momencie stanął w płomieniach.
    Gaszenie nic nie dało, samochód zamienił się we wrak. Przy okazji trzy
    pobliskie samochody, w tym także mój, doznały uszkodzeń. I teraz
    pytanie. Jakie ubezpieczenie musi mieć właścicel spalonego samochodu,
    aby dostać odszkodowanie za szkody spowodowanie nadpaleniem pobliskich
    samochodów.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2010-10-03 16:35:20
    Temat: Re: OC, AC oraz inne takie.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Oct 2010 16:31:23 +0200 osobnik zwany Malkontent
    wystukał:

    żadne. Płaci ten od którego się zaczęło

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-10-03 16:38:51
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 03 Oct 2010 16:31:23 +0200, Malkontent napisał(a):

    > Jakie ubezpieczenie musi mieć właścicel spalonego samochodu,
    > aby dostać odszkodowanie za szkody spowodowanie nadpaleniem pobliskich
    > samochodów.

    Ktoś ma dostać odszkodowanie za to że komuś spalił samochód? Chyba
    żartujesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-10-03 16:46:43
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2010 14:35:20 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell>
    napisał:

    >żadne. Płaci ten od którego się zaczęło

    Może rozszerzę pytanie. Podobno sprawca ma tylko OC. I o to mi właśnie
    chodzi. Wiem, że wina jest jego, ale czy samo jego OC wystarczy w
    takim przypadku? Tak gwoli informacji to tak wygląda samochód sprawcy
    http://yfrog.com/87autoej

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 5. Data: 2010-10-03 16:50:35
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2010 16:38:51 +0200, MadMan
    <m...@n...wp.pl> napisał:

    >Ktoś ma dostać odszkodowanie za to że komuś spalił samochód? Chyba
    >żartujesz.

    Widocznie zaciemniłem obraz. JA chcę dostać odszkodowanie od TEGO
    którego samochód się zapalił pierwszy. I dlatego pytam jakie
    ubezpieczenie musi posiadać SPRAWCA żebym JA mógł od niego dostać
    odszkodowanie. Teraz chyba jasno się wyraziłem (mam nadzieję).

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 6. Data: 2010-10-03 16:57:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Oct 2010 16:46:43 +0200 osobnik zwany Malkontent
    wystukał:

> [...]
    > chodzi. Wiem, że wina jest jego, ale czy samo jego OC wystarczy w takim
    > przypadku? Tak gwoli informacji to tak wygląda samochód sprawcy

    po pierwsze wystarczy bo po to jest, po drugie czy ma czy nie ma
    ubezpieczenia to już jego problem. Tak naprawdę ubezpieczenie nie płaci
    Tobie a jemu. jak nie ma to płaci z własnej kieszeni.

  • 7. Data: 2010-10-03 17:05:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Malkontent

> [...]
    > ubezpieczenie musi posiadać SPRAWCA żebym JA mógł od niego dostać
    > odszkodowanie. Teraz chyba jasno się wyraziłem (mam nadzieję).

    OC

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-10-03 17:12:46
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 3 Oct 2010 14:57:24 +0000 (UTC), masti na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > jak nie ma to płaci z własnej kieszeni.

    UFG

    "To, jakim jestem człowiekiem, jest nieskończenie ważniejsze od tego, co
    posiadam. Phil Bosmans"

  • 9. Data: 2010-10-03 17:15:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Oct 2010 17:12:46 +0200 osobnik zwany Marcin
    Stankiewicz wystukał:

    > UFG

    nieważne kto jemu zapłaci. Sprawca płaci, czy ktoś mu to zwróci czy nie
    to już jego problem. Dotyczy to dowolnego ubezpieczenia nawet tego
    nieobjetego UFG.

  • 10. Data: 2010-10-03 17:56:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Oct 2010 17:12:46 +0200, Marcin Stankiewicz wrote:
    >Dnia Sun, 3 Oct 2010 14:57:24 +0000 (UTC), masti na pl.misc.samochody
    >UFG

    Jest taki drobny niuans - OC samochodow odpowiada za szkody zwiazane z
    _ruchem_ pojazdu. Co prawda osobny punkt mowi ze za takowa uwaza sie
    tez powstala podczas postoju pojazdu.

    Ale czy to obejmuje pozar to ja nie wiem :-)

    W tym ukladzie i wyplata z UFG bylaby problematyczna.

    Zadne inne popularne ubezpieczenie "sprawcy" nie wchodziloby tu w gre,
    chyba ze ma jakies OC w zyciu prywatnym, albo obejmuje to
    ubezpieczenie mieszkania/garazu.

    Za to AC poszkodowanego powinno wyplacic .. po czym szybko uda sie do
    sprawcy po regres ..

    J.