  • 1. Data: 2017-03-01 17:51:11
    Temat: OC motocykla - gdzie?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Dotychczas najtaniej wychodziło w PZU. Tym razem nie przysłali
    przedłużenia, ale zapraszają mnie do siedziby - ponieważ pracuję do
    17-tej, to jest to dla mnie problem. Możecie podpowiedzieć jakiegoś
    ubezpieczyciela online, (bo google nic sensownego nie podpowiada)?

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2017-03-02 09:57:00
    Temat: Re: OC motocykla - gdzie?
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2017-03-01 17:51, Yogi(n) pisze:
    (bo google nic sensownego nie podpowiada)?

    http://lmgtfy.com/?q=pzu+kalkulator+polis
    Wynik Moje PZU...
    albo jakikolwiek broker ubezp.

  • 3. Data: 2017-03-02 16:05:11
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "krak" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2017-03-01 17:51, Yogi(n) pisze:
    > (bo google nic sensownego nie podpowiada)?
    >>

    > http://lmgtfy.com/?q=pzu+kalkulator+polis
    > Wynik Moje PZU...
    > albo jakikolwiek broker ubezp.

    Zdaje się, że nie zrozumiałeś pytania.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2017-03-03 10:45:02
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    >Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    >
    >Użytkownik "krak" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    To ja też nie rozumiem o co Ci chodzi
    Najtaniej było i jest w PZU
    Jak chcesz drożej albo o wiele drożej - użyj porównywarek.
    Nie podawaj tam prawdziwego e-maila ani telefonu bo będą cię
    prześladować.
    Gdzieniegdzie można liczyć na extra zniżki jeśli ubezpieczysz coś
    dodatkowo. Np. jak w Warcie ubezpieczysz samolot - będziesz miał OC na
    motocykl za 1zł.

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2017-03-06 22:51:04
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gdzieniegdzie można liczyć na extra zniżki jeśli ubezpieczysz coś
    > dodatkowo. Np. jak w Warcie ubezpieczysz samolot - będziesz miał OC na

    Chodzi o to, że wyszukiwarki motocyklowe albo nie działają, albo nie
    mają mojego motocykla, albo sprowadzają się do podania namiarów i
    zamówienia rozmowy. To co podpowiada google przejrzałem i "podpowiedź" w
    rodzaju lmgfy świadczy o tym, że radzący nie przeczytał/nie zrozumiał
    mojego pytania. Chciałem namiar na firmę, która ubezpiecza motocykle
    online, bez wizyty u brokera, bo może ktoś tak ubepieczył i wie, że
    można.
    Wszystko pozostałe mam już ubezpieczone, więc na takie zniżki nie liczę
    ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2017-03-07 10:02:56
    Od: isn't he? <a...@d...pl>

    W dniu 2017-03-06 o 22:51, Yogi(n) pisze:

    > Wszystko pozostałe mam już ubezpieczone, więc na takie zniżki nie liczę ;-)

    Ale nawet samolot? :)

    isn't he?