  • 1. Data: 2018-02-12 13:16:23
    Temat: OC w kiosku RUCH
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Oczom nie wierzę. Nie wiem co o tym myśleć, chyba tylko brać.
    Z ciekawości sprawdziłem cenę OC w kiosku RUCH. Naklejka "sprawdź w 5
    sek" Benefia.
    Pani skanuje kod z DR i to wszystko - nie trzeba odpowiadać na dzięsiątki
    pytań - wyskakuje oferta, wybiera się wariant i kupuje. Poza tym ona nic
    nie wie, bo wcześniej tylko jedno sprzedała. Cisnąłem ją, ale no kobieta
    żadych więcej ifno nie ma. Kupujesz, podajesz datę startu OC, dostajesz
    wydruk.
    Nie dokonałem zakupu, tak gwoli jasności.
    Zastanawiam się, co to za błąd w matrixie.
    Otórz to OC dotyczy kobiety po 30 z PJ od lekko ponad roku, bez zniżek i
    szkód, od roku ma zarejestrowany na siebie samochód i wykupione OC, które
    kończy się na początku marca.
    Sprawdzałem dziś w rankomacie i cuk.pl oferty dla niej. Najtańsze 818 w
    InterRisk OC+NNW, a w rzeczonej Benefi samo OC 1100. W tamtym roku
    zapłaciła ponad 1200 w Warcie OC+NNW+ASS-standard.
    Wrzucam screeny tej oferty RUCHU wydrukowanej w formie paragonu. Dane
    personalne zamazałem.
    OC wyszło 485zł!
    Kupował ktoś OC przez kiosk RUCH? To się zgadza - żadnych haczyków?
    https://www.dropbox.com/sh/1mngpujows8c6tp/AABAZPLLF
    9i07SVafMV6PBkVa?dl=0

    Czy dla takiego staruszka z 2003 roku warto kupować AC?

  • 2. Data: 2018-02-12 13:21:48
    Temat: Re: OC w kiosku RUCH
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-12 o 13:16, pueblo pisze:
    > Czy dla takiego staruszka z 2003 roku warto kupować AC?

    Nie.

    Odnośnie OC - nad czym tu filozofać, jak jest atrakcyjna cena, to brać.

    --
    LIwiusz

  • 3. Data: 2018-02-12 19:53:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-02-2018 o 13:16, pueblo pisze:
> [...]
    > https://www.dropbox.com/sh/1mngpujows8c6tp/AABAZPLLF
    9i07SVafMV6PBkVa?dl=0

    > Czy dla takiego staruszka z 2003 roku warto kupować AC?

    A AC też mieli tanie?

  • 4. Data: 2018-02-12 20:33:25
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    9i07SVafMV6PBkVa?dl=0

    >A AC też mieli tanie?

    A dupe tez ci trzeba podcierac? Zajrzyj do linka leniu smierdzacy.

  • 5. Data: 2018-02-18 18:26:17
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Liwiusz, 12 lut 2018 w news:p5s0sv$o3u$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Nie.

    Możesz rozwinąć? Składak AC wynosi w tym przypadku ponad 300 na rok,
    amortyzacja części 50%

    > Odnośnie OC - nad czym tu filozofać, jak jest atrakcyjna cena, to brać.

    To kupi.
    Spodziewałem się większego szumu na grupie w zwiazku z tą sensacją.
    Ciekawi mnie, czy ktoś z was sprawdził ile mu wyliczy kiosk. Zakładam że
    mają taką strategię sprzedaży, że takie korzystne oferty, to będą raczej
    w przypadkach, jak opisałem, a starzy kierowcy z dużymi zniżkami nic tam
    nie ugrają albo i nawet dostaną wyższe niż gdzie indziej.

  • 6. Data: 2018-02-18 19:01:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-18 o 18:26, pueblo pisze:
    > Witaj Liwiusz, 12 lut 2018 w news:p5s0sv$o3u$1@node2.news.atman.pl

    > Możesz rozwinąć? Składak AC wynosi w tym przypadku ponad 300 na rok,
    > amortyzacja części 50%

    A ile wart jest pojazd?
    Jeśli ci go przypadkiem ukradną, to post factum się okaże, że się opłaca.

    Ale przy szkodach wypadkowych - to sam widzisz, że jest to średnio
    opłacalne, bo albo będziesz szukać części na szrocie, albo połowę
    kosztów pokrywasz sam.

    Zwróć też uwagę na szkodę całkowitą - uszkodzisz sobie drzwi, i okaże
    się, że wymiana drzwi to koszt większy niż wartość całego auta - więc
    wypłacą ci jak za szkodę całkowitą, która jednak nie będzie wartością
    auta, tylko szkodą pomniejszoną o wartość "wraku", czyli:
    - wymiana uszkodzonych drzwi 4000zł
    - wartość auta po wypadku 3000zł
    wypłacą zatem 1000zł i bujaj się z naprawą drzwi.

    Drugie zwróć uwagę to na udział własny i innego typu wyłączenia. Sama
    składka w AC o niczym nie świadczy.

> [...]
    > w przypadkach, jak opisałem, a starzy kierowcy z dużymi zniżkami nic tam
    > nie ugrają albo i nawet dostaną wyższe niż gdzie indziej.

    Twojej kobiecie wyszło mało, nawet w porównaniu z porównywarkami, to
    fakt. A czy to błąd matrixa, czy rzeczywiście w Ruchu są takie
    superpromocje -tu już by trzeba było więcej prób przeprowadzić :)

    --
    Liwiusz