  • 1. Data: 2008-04-08 16:31:39
    Temat: ODSTAPIE POLPAKA na promocji
    Od: User Wojtek <w...@s...tensor.gdynia.pl>

    Mam 2 lacza Polpak za 699 netto rocznie (calosc kosztow) od naszego Drogiego
    Operatora Narodowego. Okazalo sie ze moge miec dostep do internetu od
    konkurencji,
    i chetnie te lacza przekaze. Jest jeszcze rok umowy.

    Dorzuce 2 routery, oba skonfigurowane pod te lacza.
    Mozna brac po jednym, nie trzeba obu naraz.

    Prosze pisac na priv w...@S...tensor.gdynia.pl i 601645680

    Oba lacza to 2Mbps

  • 2. Data: 2008-04-08 18:28:27
    Temat: Re: ODSTAPIE POLPAKA na promocji
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    User Wojtek wrote:
> [...]
    >
    > Dorzuce 2 routery, oba skonfigurowane pod te lacza.
    > Mozna brac po jednym, nie trzeba obu naraz.

    może GTS to weźmie bo coś kiepsko chodzi tam TP :P

    --
    VoMi7