  • 1. Data: 2014-10-08 00:59:09
    Temat: OMG!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello all,

    Dlaczego musimy się wstydzić?
    http://audiotweak.net/2013/11/09/polish-wanna-be-hig
    h-end-cmoy-headphone-amplifier/

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 2. Data: 2014-10-08 01:08:01
    Temat: Re: OMG!
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Hello all,
    >
    > Dlaczego musimy się wstydzić?
    > http://audiotweak.net/2013/11/09/polish-wanna-be-hig
    h-end-cmoy-headphone-amplifier/

    nie wierzę.
    Ale facet (producent) jest geniuszem marketingu.

    Tylko - jakim cudem do tej pory nikt do tego nie zajrzał ??

  • 3. Data: 2014-10-08 03:25:44
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 00:59:09 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Hello all,
    >
    >Dlaczego musimy się wstydzić?
    >http://audiotweak.net/2013/11/09/polish-wanna-be-hi
    gh-end-cmoy-headphone-amplifier/

    Czy ladny wyglad jest jego jedyna cecha? Czym sie rozni od tego co
    mozna kupic?

    A.L.

  • 4. Data: 2014-10-08 07:05:47
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 08.10.2014 o 01:08, sundayman pisze:

    h-end-cmoy-headphone-amplifier/

    > nie wierzę.
    > Ale facet (producent) jest geniuszem marketingu.
    >
    > Tylko - jakim cudem do tej pory nikt do tego nie zajrzał ??

    Ojtam, ojtam... przecież to jest specjalny rodzaj montażu przestrzennego
    zapewniający interferencyjną kompensację indukcyjności pasożytniczych.

    Ileż to razy układ zmontowany "na pająka" działał bez pudła, a po
    przeniesieniu na elegancką płytkę drukowaną przestawał działać :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 5. Data: 2014-10-08 07:07:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-08 01:08, sundayman wrote:
    > Tylko - jakim cudem do tej pory nikt do tego nie zajrzał ??

    Za drogie było :)

    Ponadto żadna religia nie pozwoli na zbadnanie swoich relikwii ze
    strachu że to wszystko bujdy.

  • 6. Data: 2014-10-08 08:04:01
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 2014-10-08 01:08, sundayman pisze:

    h-end-cmoy-headphone-amplifier/

    > nie wierzę.
    > Ale facet (producent) jest geniuszem marketingu.
    >
    > Tylko - jakim cudem do tej pory nikt do tego nie zajrzał ??

    Bo po otwarciu obudowy ulatuje cały "amazing".

  • 7. Data: 2014-10-08 09:14:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 01:08:01 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Tylko - jakim cudem do tej pory nikt do tego nie zajrzał ??

    Przecież w recenzjach tego sprzętu nikt wnetrza nie ukrywał:

    http://www.highfidelity.pl/@main-1404&lang=

    Taki montaż zapewnił właśnie tą niebywałą jakość, o której piszą w
    recenzjach.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2014-10-08 09:16:40
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    igh-end-cmoy-headphone-amplifier/

    > Czy ladny wyglad jest jego jedyna cecha? Czym sie rozni od tego co
    > mozna kupic?
    >
    > A.L.

    http://hifiphilosophy.com/galeria-sluchawkowych-wzma
    cniaczy/

    Innymi słowy nie technologia a cena urządzenia określają jednak tę należytą
    jakość grania. I patrząc po nazwach to bez 6K PLN ciężko mówić o
    zaspokojeniu apetytów.

    ;)

    Jak kupisz u niego kable słuchawkowe z 400zł
    http://earstream.eu/page/70/Kable+sluchawkowe/l
    , to wzmacniacz będzie idealny :(

  • 9. Data: 2014-10-08 09:36:20
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 08.10.2014 o 09:14, Marek pisze:

    > Przecież w recenzjach tego sprzętu nikt wnetrza nie ukrywał:
    >
    > http://www.highfidelity.pl/@main-1404&lang=
    >
    > Taki montaż zapewnił właśnie tą niebywałą jakość, o której piszą w
    > recenzjach.

    Prześmiewcza recenzja z brytyjskiej strony oparta jest na reklamowych
    zdjęciach producenta!

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 10. Data: 2014-10-08 09:50:01
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-10-08 01:08, sundayman wrote:
    [...]
    > Ale facet (producent) jest geniuszem marketingu.
    No. IMO z białym iPhone wizualnie dobrze się komponuje. :-) Teraz tylko
    jakiś marketroid musi dopracować ten pomysł. :-)

    Mnie to ta konstrukcja jakoś specjalnie nie zdziwiła. Dopóki nie
    przyjrzałem się dokładniej:
    http://www.highfidelity.pl/foto_testy/1209/ear/20.jp
    g. Z tą płytką
    uniwersalną to koleś zdecydowanie przesadził. Chociaż, z drugiej strony,
    może w tym wszystkim o to chodzi, aby produkt wyglądał jak z
    najpodlejszej manufaktury? :-)