  • 1. Data: 2017-01-17 15:11:50
    Temat: [OT] Asus Transformer TF701T
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Sorry za offtop, ale tutaj jest sporo gadżeciarzy i może ktoś mnie wesprze.
    Czy ktoś z Was miał sam lub w swoim otoczeniu tableta Asusa z Androidem z
    odłączaną klawiaturą? Model Transformer TF701T z końca 2013 roku, taki:

    http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2013
    /10/Asus-Transformer-Pad-Infinity-TF701T1.jpg

    Czy ten tablet uległ awarii i jeśli tak to jakiej? Miałem (mam) i dwa razy
    to samo w nim padło, uważam to za wadę fabnryczną, chcę pisać do Asusa
    skargę, ale fajnie byłoby wiedzieć, że to nie moje widzimisię tylko może
    jeszcze komuś to samo się stało.
    Nie podaję celowo co padło, żeby nie naciągać rzeczywistości :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2017-01-17 17:37:16
    Temat: Re: [OT] Asus Transformer TF701T
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-17 o 15:11, Roman Tyczka pisze:

    > Nie podaję celowo co padło, żeby nie naciągać rzeczywistości :-)

    Zasilacz?

  • 3. Data: 2017-01-18 08:23:01
    Od: Krzysztof Kulesza <p...@c...pl>

    W dniu 17-01-2017 o 15:11, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > jeszcze komuś to samo się stało.
    > Nie podaję celowo co padło, żeby nie naciągać rzeczywistości :-)

    Mam Transformera TF300 i jak kupiłem to nie ładowała się dodatkowa
    bateria w klawikordzie. Wysłane na gwarancji naprawione i do tej pory
    działa bezproblemowo. Sprzęt ma już 4 lata (kupiony w grudniu 2012).
    Nie wiem co u Ciebie jest padnięte ale wydaje mi się że jeśli coś się
    zepsuło 2x to można by to było reklamować na mocy ustawy konsumenckiej
    (niezgodność towaru z umową) o ile jest to zakup konsumencki a nie na firmę.

    --
    Krzysztof Kulesza

  • 4. Data: 2017-01-19 13:59:57
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 17 Jan 2017 15:11:50 +0100, Roman Tyczka napisał(a):

    > Nie podaję celowo co padło, żeby nie naciągać rzeczywistości :-)

    Się ryla się i się gubi się ze stacją dokującą / klawiaturą?

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin