  • 1. Data: 2019-09-05 09:23:19
    Temat: [OT] Dmuchańce
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Cześć,
    trafiła mi w łapki maszyna do masażu limfatycznego, takie coś co
    nadmuchuje szereg komór do zadanego ciśnienia w zadanej kolejności.
    Rozebrałem, wyczyściłem, przejrzałem, elektronika jak i pneumatyka
    okazały się sprawne po drobnych korektach.
    Głównym problemem jest to, że nie ma większości komór.
    Komory są wykonane z przezroczystego plastiku o grubości 0,4 mm
    zgrzewanego na krawędziach w dotyku przypominającego silikonowe pokrowce
    na telefony.
    Maksymalne ciśnienie jakie można ustawić w maszynie to 295 mmHg.

    Wiecie może gdzie można zamówić takie komory, albo pomysł jak je samemu
    wykonać? Urządzenie będę sobie używać samemu prywatnie więc żadne
    certyfikaty i takie inne nie są potrzebne, może być i pomysł na stare
    dętki z ciężarówek...

    --
    AWa.

  • 2. Data: 2019-09-05 12:19:47
    Temat: Re: [OT] Dmuchańce
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-09-05 o 09:23, Andrzej W. pisze:
> [...]
    > wykonać? Urządzenie będę sobie używać samemu prywatnie więc żadne
    > certyfikaty i takie inne nie są potrzebne, może być i pomysł na stare

    Może w sexshopach ?
    :)

  • 3. Data: 2019-09-05 12:29:10
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-05 o 12:19, Roman Rogóż pisze:
    > Może w sexshopach ?
    > :)

    Myślisz, że jak się tam zapytam o maksymalne ciśnienie to sprzedawca
    będzie wiedział, czy usłyszę raczej "max trzy viagry".. ;)

    --
    AWa.

  • 4. Data: 2019-09-05 14:16:45
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-09-05 o 12:29, Andrzej W. pisze:

    > Myślisz, że jak się tam zapytam o maksymalne ciśnienie to sprzedawca
    > będzie wiedział, czy usłyszę raczej "max trzy viagry".. ;)

    Myślę, że można kupić kompletny aparat do masażu z szeregiem komór
    napełnianych "perstaltycznie". Problemem może być tylko odpowiednia
    średnica.

  • 5. Data: 2019-09-05 14:48:27
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 05-09-2019 o 09:23, Andrzej W. pisze:
> [...]
    > wykonać? Urządzenie będę sobie używać samemu prywatnie więc żadne
    > certyfikaty i takie inne nie są potrzebne, może być i pomysł na stare

    Może u producentów zabawek i gadżetów dmuchanych?

    http://www.weta.com.pl/www.weta.com.pl/index-2.html

    http://www.produkcja-reklamowe.pl/dmuchane-gadzety/d
    muchane-zabawki/

    yabba

  • 6. Data: 2019-09-05 15:15:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dalbys jakas fotke. Tak na slepo trudno cos doradzic.

  • 7. Data: 2019-09-05 18:26:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak juz radzisz bzdure to chociaz bys zadzwonil zeby uslyszec jak w sposob kulturalny
    spuszcza Cie do kanalu z pomyslem zrobienia pieciu komor z nietypowym dla nich
    wentylkiem.