  • 1. Data: 2015-01-26 09:28:46
    Temat: [OT] Jaki kurier do wysyłki aparatu?
    Od: " 666" <...@...6>

    Wg cennika Poczty Polskiej przesyłka do 2 kg z zadeklarowaną wartością
    2,5kpln to ok. 65 zł.
    No a do tego aparat delikatna rzecz.
    Może znacie kuriera, co doręczy pewnie i taniej?
    Wysyłka a W-wy, ale adresat niestety w niedużym lub jeszcze mniejszym
    mieście.

  • 2. Data: 2015-01-28 08:30:38
    Temat: Re: [OT] Jaki kurier do wysyłki aparatu?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    666 napisa?(a):

    [...]

    > Może znacie kuriera, co doręczy pewnie i taniej?

    Pana Jasia wynajmij ;P

    A poważnie - wszystkie tanie usługi kurierskie są podobne. Automatyczne
    sortowanie paczek - czyli paczki fruwają... Co sprowadza się do tego, że
    jeśli chcesz tak wysłać aparat to go bezpiecznie zapakuj. Jeśli jednak
    zależy Ci na bezpiecznym przewozie to musisz skorzystać z dodatkowo
    płatnych usług - tu polecam DHL - sortują wtedy ręcznie i delikatnie.
    Płacisz jednak słono :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2015-01-28 12:53:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-01-26 o 09:28, 666 pisze:
> [...]
    > Może znacie kuriera, co doręczy pewnie i taniej?
    > Wysyłka a W-wy, ale adresat niestety w niedużym lub jeszcze mniejszym

    KurJerzy.pl albo SendIt.pl
    Wpisz parametry przesyłki, wpisz deklarowaną wartość i porównaj.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2015-01-28 22:50:15
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

> [...]
    > Może znacie kuriera, co doręczy pewnie i taniej?
    > Wysyłka a W-wy, ale adresat niestety w niedużym lub jeszcze mniejszym

    Teoretycznie każdy kurier rzuca paczkami. Niemniej jeżeli cię to
    przekona, to firma produkująca serwery w Niemczech (Thomas-Krenn) wysyła
    kompletne serwery przez UPS. Dyski też są delikatne. Niemniej i tak je
    solidnie pakują.

    Wojtek

    --
    polecam solidny polski hosting:
    ========== www.smarthost.pl ===

  • 5. Data: 2015-01-29 11:16:15
    Od: " 666" <...@...6>

    A co daje wysłanie przesyłki Pocztą Polską jako "Ostrożnie" poza wyższą ceną
    i samopoczuciem?

    -----

  • 6. Data: 2015-01-29 21:46:49
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-01-26 09:28, 666 wrote:
> [...]
    > Może znacie kuriera, co doręczy pewnie i taniej?
    > Wysyłka a W-wy, ale adresat niestety w niedużym lub jeszcze mniejszym

    AFAIK najlepszą opinię ma UPS, ale co z tego?
    To jest jednak specyficzna kwestia. Paczka przejdzie przez wiele rąk.
    Każdy może mieć gorszy dzień i ją upuścić albo mocniej pchnąć wgłąb
    samochodu.

    Kluczem jest dobre zapakowanie i już. Wodoszczelnie, dużo miękkiego
    wypełniacza. Nie zaszkodzi też ubezpieczenie przesyłki.

    Nie ma sensu przesadzać - aparaty są jednak dość solidnie zbudowane.
    Ludzie mają skłonności do nadmiernego "cackania się" w sytuacjach, gdy
    jest to zupełnie zbędne (ale też do lekceważenia ryzyka, więc paczka
    *naprawdę* powinna być wodoszczelna :D).

    pozdrawiam,
    PK

  • 7. Data: 2015-01-29 22:17:34
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2015-01-29 o 21:46, Piotr Kosewski pisze:

> [...]
    >
    > Kluczem jest dobre zapakowanie i już. Wodoszczelnie, dużo miękkiego
    > wypełniacza. Nie zaszkodzi też ubezpieczenie przesyłki.

    Konieczne jest otwarcie przesyłki w obecności kuriera i natychmiastowe
    spisanie protokołu uszkodzeń. W innym przypadku firma ubezpieczająca nie
    wypłaca odszkodowania. Przerabiałem.

    P.P.

  • 8. Data: 2015-01-30 14:38:35
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    >przekona, to firma produkująca serwery w Niemczech (Thomas-Krenn) wysyła
    >kompletne serwery przez UPS. Dyski też są delikatne. Niemniej i tak je

    Myslisz, ze wybrali dlatego UPS z tego wlasnie powodu? Sadze, ze wyciagasz
    zle wnioski.

    Pewnie dlatego jest UPS, ze dali dobra cene albo wujek szwagra mial
    kontakt. Rownie dobrze moglby byc np. FeDex czy DHL, bo i tak potem
    przy takim partnerze jak Thomas-Krenn umowy i warunki sa ustalane
    indywiduanie.