  • 1. Data: 2018-04-13 20:41:54
    Temat: [OT] Pierścień sprężynujący
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Mały offtop, na pewno niejedna osoba grzebie sie tu trochę w mechanice.
    Poległem dziś przy naprawie kosiarki na zakładaniu pierścienia
    spręzynującego (segera). Nie mam kleszczy do tego - czy znacie jakiś
    patent, jak to cholerstwo złapać, rozciągnąć i założyć?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-04-13 20:49:48
    Temat: Re: [OT] Pierścień sprężynujący
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
> [...]
    >spręzynującego (segera). Nie mam kleszczy do tego - czy znacie jakiś
    >patent, jak to cholerstwo złapać, rozciągnąć i założyć?

    Kupic kleszcze.

    Rozciagnac ... zewnetrzny znaczy sie ?
    Mozna sprobowac gwozdziami, mozna srubokretem ... ale zdecydowanie
    najprosciej kupic kleszcze.

    P.S. Uwaga na latajace segery :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-04-13 20:56:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-04-13 o 20:41, Maciek pisze:

> [...]
    > spręzynującego (segera). Nie mam kleszczy do tego - czy znacie jakiś
    > patent, jak to cholerstwo złapać, rozciągnąć i założyć?

    Zależy jakie jest dojście. Dwa haczyki.
    Albo skocz do marketu po narzędź. :-)

    Robert

  • 4. Data: 2018-04-14 09:32:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > spręzynującego (segera). Nie mam kleszczy do tego - czy znacie jakiś
    > patent, jak to cholerstwo złapać, rozciągnąć i założyć?

    Można pożyczyć od kogoś, kto je ma i zgodzi się pożyczyć.

  • 5. Data: 2018-04-14 09:37:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > spręzynującego (segera). Nie mam kleszczy do tego - czy znacie jakiś
    > patent, jak to cholerstwo złapać, rozciągnąć i założyć?

    Rozumiem że mieszkasz w lesie, do najbliższego narzędziowego masz z
    50km, nie masz samochodu, komunikacja miejska też nie jeździ. Ale
    internet masz :) Możesz spróbować zamówić przez internet, na wtorek
    będziesz miał paczkę.

    A na serio, kurwa nie szkoda Ci palców, rąk, oczu, dziury w czole?
    Kleszcze z 10zł, a za 50 to cały zestaw wewnętrznych zewnętrznych małych
    dużych.

    Lewis

  • 6. Data: 2018-04-14 11:22:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 09:32:30 +0200, Poldek napisał(a):

    > Można pożyczyć od kogoś, kto je ma i zgodzi się pożyczyć.

    Nikt ze znajmych ani sąsiadów nie miał.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2018-04-14 11:26:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 09:37:07 +0200, Lewis napisał(a):

    > A na serio, kurwa nie szkoda Ci palców, rąk, oczu, dziury w czole?
    > Kleszcze z 10zł, a za 50 to cały zestaw wewnętrznych zewnętrznych małych
    > dużych.

    Bez jaj, nie jestem taki delikatny ;)
    Tak, mieszkam prawie w lesie, do najbliższego marketu w którym takie
    kleszcze mają (w wiejskim szwarc-mydło-powidło-nawozy nie mieli) mam 30 km,
    a i samochód mam, ale w piatek po piwie to jakoś nieporęcznie jeździć.

    Poradziłem sobie dziś rano dwoma śrubrętami i setką panienek lekkich
    obyczajów ;)

    Kleszcze kupię i tak, przydadzą się.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2018-04-14 12:50:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-14 o 11:22, Maciek pisze:

    > Nikt ze znajmych ani sąsiadów nie miał.

    Bo jeśli nie występuje problem braku miejsca to da się je
    zastąpić czymś ze skrzynki narzędziowej. Przy zewnętrznym
    kombinerkami przy wewnętrznym jakimś szpikulcem.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-04-14 16:45:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 12:50:11 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Przy zewnętrznym
    > kombinerkami przy wewnętrznym jakimś szpikulcem.

    Problemem był mały rozmiar tego pierścienia, ale w końcu udało mi się
    drania przyszpilić i rozciągnąć.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2018-04-15 13:22:26
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.04.2018 o 20:41, Maciek pisze:

    > Mały offtop, na pewno niejedna osoba grzebie sie tu trochę w mechanice.
    > Poległem dziś przy naprawie kosiarki na zakładaniu pierścienia
    > spręzynującego (segera). Nie mam kleszczy do tego -
    Jako zwolennik "wiązania buta dżdżownicą" powiem tak:
    spróbuj użyć nożyczek, jak mają odpowiednio cienkie końce, to się uda.
    Jacek