    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: [OT] Szerokie horyzonty
    Date: Sun, 3 Dec 2017 22:08:28 +0100

    Stukam i pukam po allegro w poszukiwaniu czegoś ciekawego dla dzieciaków.

    A tu nagle wyskakuje:

    http://allegro.pl/mlody-elektronik-23-projekty-bez-l
    utowania-i6924701938.html

    W zasadzie nie ma się co przyczepić, garść drutów i dupereli.

    Tylko te projekty... Poza miganiem LEDem można wydłubać:

    - Układ biorezonansu leczniczego wg projektu dr. Hulda Clark Zapper
    - Projekt ,,Laser Ray" do leczenia światłem i dźwiękiem

    Przypuszczam że jak na zestaw dla przyszłych studentów politechniki
    pojechano troche za daleko w kierunku szerokich horyzontów, ale może to
    obecnie właśnie tak wygląda świat. Brednie są nieodróżnialne od nauki,
    fakty od urojeń. Myślę że jeszcze 20 lat temu wstydzili by się takiego
    doboru eksperymentów a dzisiaj to pewno kluczowy element marketingu.