  • 1. Data: 2015-03-23 15:04:18
    Temat: [OT] protesty kierowcow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W kwestii niedawnych dyskusji ekonomicznych
    polscy kierowcy ciezarowek protestuja przeciw placy minimalnej w
    Niemczech. I we Francji.
    Wymaganej tez dla kierowcow zagranicznych pojazdow.
    A dokladniej - to przeciw temu, ze rzad nic nie robi w tej sprawie.

    No prosze, jakie dziwne spoleczestwo mamy - ktos im daje 8.50 euro/h,
    a oni nie, za duzo, i drogi blokuja, zeby obnizyc.

    Albo nie dziwne, tylko swiadome ...

    J.

  • 2. Data: 2015-03-23 15:10:40
    Temat: Re: [OT] protesty kierowcow
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > No prosze, jakie dziwne spoleczestwo mamy - ktos im daje 8.50 euro/h, a
    > oni nie, za duzo, i drogi blokuja, zeby obnizyc.

    Protestują firmy transportowe, a nie kierowcy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-03-23 15:24:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-23 o 15:10, yabba pisze:

    > Protestują firmy transportowe, a nie kierowcy.

    Ale kto? Księgowe? Udziałowcy? Kto siedzi w tych ciężarówkach?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-03-23 15:33:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > No prosze, jakie dziwne spoleczestwo mamy - ktos im daje 8.50 euro/h,
    > a oni nie, za duzo, i drogi blokuja, zeby obnizyc.

    czyli niemieckim kierowcom, którzy jeżdżą do Polski można płacić według
    polskich stawek :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-03-23 15:37:40
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Protestują firmy transportowe, a nie kierowcy.

    Kierowcy, kierowcy...

    Po prostu wolą zarabiać 6 euro za godzinę niż nie zarabiać nic bo za 8,5
    będzie jeździć ktoś inny.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2015-03-23 15:41:11
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Albo nie dziwne, tylko swiadome ...

    No właśnie. Świadomi, bo zmienić jednego przewoźnika na innego to jeden
    telefon względnie dwa maile, więc konkurencja jest spora to i się szybko
    chłopcy wolnego rynku nauczyli.

    A każdy normalny człowiek woli zarabiać dwukrotnie więcej niż w kraju
    zamiast nie zarabiać nic i cieszyć się że inni zarabiają czterokrotnie
    więcej. Oni dobrze wiedzą, że za 8,5 to się znajdą inni chętni na ten tort i
    dla nich braknie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2015-03-23 16:17:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ale kto? Księgowe? Udziałowcy? Kto siedzi w tych ciężarówkach?

    Protestują właściciele, wysyłając własnych kierowców.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-03-23 16:27:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ergie pisze tak:

> [...]
    > czterokrotnie więcej. Oni dobrze wiedzą, że za 8,5 to się znajdą
    > inni chętni na ten tort i dla nich braknie.

    Braknie bo? Co się takiego zmieni? Bo mają brzydsze, starsze samochody?
    Nie znają angielskiego? Czy może pasożyt na plecach nie pożywi się
    odpowiednio?

    Nadal będą mieć tańsze paliwo i naprawy w Polsce.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 9. Data: 2015-03-23 16:31:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > No prosze, jakie dziwne spoleczestwo mamy - ktos im daje 8.50 euro/h, a
    > oni nie, za duzo, i drogi blokuja, zeby obnizyc.

    A kto powiedział, że to kierowcy?
    W TV mówili o przewoźnikach - czyli nie o kierowcach, tylko o ich
    przełożonych.

    ---
    Avast.

  • 10. Data: 2015-03-23 16:36:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup

    > Braknie bo? Co się takiego zmieni? Bo mają brzydsze, starsze samochody?

    Bo jak Niemiec będzie mógł kupić usługę transportową u Niemca za tą samą
    cenę co u Polaka, to jak myślisz, co wybierze?

    > Nadal będą mieć tańsze paliwo i naprawy w Polsce.

    Tańsze paliwo na ile km?

    ---
    Avast.