  • 1. Data: 2016-12-02 16:36:15
    Temat: [OT] sukces tylko w zjednoczeniu europy
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    mam pytanie, zostałem dziś ugoszczony czekoladą w kształcie płytki
    drukowanej, były na niej oporniki, scalaki, złącza...

    czy Ktoś wie gdzie taką czekoladę można kupić?

  • 2. Data: 2016-12-02 17:37:32
    Temat: Re: [OT] sukces tylko w zjednoczeniu europy
    Od: "Vernon L. Pinkley" <v...@g...com>

    Dzisiaj jest Pauliny, Rafała i Balbiny, czyli nie z okazji imienin.

    To ile już wiosen masz na karku? Życzymy pomyślności
    dużo sprzedaży kabelków i innych osprzętów do atari.
    Radzę jednak się przekwalifikować, bo atari upadło.

  • 3. Data: 2016-12-02 17:49:47
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie to nie to... ja po prostu nie zasłużyłem... nie to co wy,
    europejczycy... słyszałeś, że popis/eu planuje przymus nauczania dwóch
    języków obcych w szkole? to będzie wysyp powskich intelektualistów
    wychowanych na europejskich dżołkach...

  • 4. Data: 2016-12-02 18:30:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Idzie nowe. Od przyszlego roku szkolnego zaczynaja uczyc arabskiego. Na poczatek cyfr
    arabskich.

  • 5. Data: 2016-12-02 19:12:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-02 17:37, Vernon L. Pinkley wrote:
    > Radzę jednak się przekwalifikować, bo atari upadło.

    Nie przesadzaj, na retro robią biznesy, a fora o C64 i Atari są bardziej
    oblegane niż ten zapomniany zakątek internetów.

  • 6. Data: 2016-12-02 20:47:56
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > Nie przesadzaj, na retro robią biznesy, a fora o C64 i Atari są bardziej
    Nie lepsze ZX Spectrum przynajmniej polskie ...

  • 7. Data: 2016-12-02 21:05:20
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie lepsze ZX Spectrum przynajmniej polskie ...

    Podkręć jasność, nie można wyłapać sensu zdania... Tu gdzieś musi być
    przecinek/kropka, tylko gdzie?

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 8. Data: 2016-12-02 23:55:43
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2016-12-02 o 21:05, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Mariusz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podkręć jasność, nie można wyłapać sensu zdania... Tu gdzieś musi być
    > przecinek/kropka, tylko gdzie?

    PRINT 10/10
    ;]

  • 9. Data: 2016-12-03 01:22:11
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Robert Zemła" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > PRINT 10/10
    > ;]

    Domyślam się, że wynik <>1? Aż chyba jakiś emulator zaraz odpalę...
    Nie... jest 1 równo... (http://torinak.com/qaop)
    Bo jak zdania składowe są nierozdzielone, to nie idzie zgadnąć sensu
    całości.
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/powiesic_nie_mozn
    a_uwolnic_rola_przecinka_w_tekscie_43737.html
    Co do matematyki - w C64 odejmij 5.2-5... Wynik <>0.2... (kiedyś mi przez
    ten błąd jeden program liczący odległości pokazywał kompletne bzdury). Radzę
    sobie wtedy, mnożąc elemeny działania przez 10 i o tyleż dzieląc wynik,
    wyjdzie OK.

    Nie - żebym się czepiał.
    Ja naprawdę chciałem zrozumieć sporne zdanie.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 10. Data: 2016-12-03 10:34:33
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2016-12-03 o 01:22, HF5BS pisze:

> [...]
    > dzieląc wynik, wyjdzie OK.
    >
    > Nie - żebym się czepiał.
    > Ja naprawdę chciałem zrozumieć sporne zdanie.

    Hmm przepraszam. Powinno być PRINT "10 / 10" Miało być zaakcentowaniem
    dla Twojej poprzedniej wypowidzi :-)