  • 11. Data: 2018-11-28 22:31:12
    Temat: Re: Obiektyw Sigma
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Oczywiście, można kupić słynną Sigmę Art 35mm

    A z czego ona słynna?
    Tylko dlatego, że jest zamiennikiem standardu czy z czegoś innego?

  • 12. Data: 2018-11-29 10:50:13
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2018-11-28 o 22:31, cef pisze:

    > A z czego ona słynna?
    > Tylko dlatego, że jest zamiennikiem standardu czy z czegoś innego?

    Cytat z Optycznych:
    "Ze wszystkich przetestowanych przez nas obiektywów 1.4/35, Sigma notuje
    najlepsze osiągi w kategorii rozdzielczości, dystorsji, a także w
    korygowaniu aberracji chromatycznej oraz komy. Świetnie wypada także w
    przypadku astygmatyzmu czy celności autofokusa, będąc przy tym jednym z
    najtańszych obiektywów w tej klasie sprzętu. Nie trzeba chyba pisać nic
    więcej...
    Duża ilość testów obiektywów klasy 1.4/35 wykonanych przez nas skłania
    do podsumowań. Sigma nie żałowała ani elementów optycznych, ani soczewek
    specjalnego znaczenia. Premiera obiektywu przyszła w ważnym dla firmy
    momencie, który miał być mocno zaakcentowany pojawieniem się silnego
    gracza w prestiżowej kategorii. Nie mamy wątpliwości, że to się udało."

    P.P.

  • 13. Data: 2018-11-30 21:14:50
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > przypadku astygmatyzmu czy celności autofokusa, będąc przy tym jednym z
    > najtańszych obiektywów w tej klasie sprzętu. Nie trzeba chyba pisać nic

    Eee tam, zwykły marketing. Znalazły by się jakieś niedomagania.
    Ale co do samego 1.4/35 to jestem za :-)