  • 1. Data: 2013-02-05 09:10:34
    Temat: Obiektyw z soczewką Fresnela
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    http://www.kenrockwell.com/canon/lenses/70-300mm-do-
    is.htm

    Przyszłość czy ślepa uliczka?

    --
    J.R.

  • 2. Data: 2013-02-05 09:41:24
    Temat: Re: Obiektyw z soczewką Fresnela
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 05 Feb 2013 09:10:34 +0100, J.R. wrote:
    > http://www.kenrockwell.com/canon/lenses/70-300mm-do-
    is.htm

    > Przyszłość czy ślepa uliczka?

    To szkło ma z 10lat i chyba dalej jest rodzynkiem?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2013-02-05 09:43:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 09:10, J.R. pisze:
    > http://www.kenrockwell.com/canon/lenses/70-300mm-do-
    is.htm
    > Przyszłość czy ślepa uliczka?

    Przyszłość, bo taniość kosztem jakości :)

    --
    pozdrawia Adam
    /to wszystko ONI!/

  • 4. Data: 2013-02-05 10:29:37
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "J.R." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > http://www.kenrockwell.com/canon/lenses/70-300mm-do-
    is.htm
    > Przyszłość czy ślepa uliczka?

    Wtedy może nie tyle przyszłość co teraźniejszość, obecnie ślepa uliczka.

    Wtedy gdy ten obiektyw powstał pozwalał oszczędzić trochę miejsca, obecnie w
    tym celu (oszczędność miejsca) można użyć APS-C.

    Pozdrawiam
    Ergie