  • 1. Data: 2020-04-04 14:26:46
    Temat: Obniżyc czy podwyższyć?
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    <https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/wn
    ioskuja-o-obnizenie-dozwolonej-predkosci-w-czasie-pa
    ndemii/0bqwczr>

    "Aby odciążyć służbę zdrowia w czasie pandemii koronawirusa SARS-COV-2,
    konieczne jest chociażby czasowe zmniejszenie limitów prędkości na drogach -
    oceniają eksperci i naukowcy
    [...]
    "Badania potwierdzają, że w zależności od rodzaju drogi, nawet ponad 50
    proc. kierujących pojazdami nie przestrzega obowiązujących ograniczeń" -
    wskazują we wniosku."

    Czyli skoro teraz jest ponad 50%, to po obniżeniu będzie np. 70%, ale po
    podwyższeniu 30%.
    Więc chyba nie w tę stronę drodzy eksperci i naukowcy, trzeba podwyższyć
    limity, procenty będą mniejsze jeżeli chodzi o przestrzeganie ograniczeń i
    pewnie mniejsze jeżeli chodzi o rannych -- cel odciążenia służby zdrowia
    zostanie osiągnięty!

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2020-04-04 17:56:30
    Temat: Re: Obniżyc czy podwyższyć?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-04 o 14:26, N Tom pisze:
> [...]
    > pewnie mniejsze jeżeli chodzi o rannych -- cel odciążenia służby zdrowia

    Ale mimo że wypadków jest o połowę mniej to rannych i zabitych jest
    podobnie,
    więc przez debili którzy teraz szaleją na pustych drogach przykręcą nam
    wszystkim śrubę.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2020-04-04 18:04:26
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Janusz w

    > Ale mimo że wypadków jest o połowę mniej to rannych i zabitych jest
    > podobnie,

    Podobnie? Do?

    > przez debili

    nie wyrażaj sie proszę o ekspertach aż tak pejoratywnie.

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2020-04-04 18:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Ale mimo że wypadków jest o połowę mniej to rannych i zabitych jest
    > podobnie,
    > więc przez debili którzy teraz szaleją na pustych drogach przykręcą
    > nam wszystkim śrubę.

    Pisałem o tym pare dni temu ze drogi puste, juz nie pamietam korka w
    Poznaniu, kazde swiatła przejezdzasz na raz a mimo to niektorym jakby
    szajba odbiła - takie debilne manewry odpierdalaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 5. Data: 2020-04-04 19:48:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-04 o 18:04, N Tom pisze:
    > Janusz w

    > Podobnie? Do?
    imho marca zeszłego, czy lutego teraz nie pamietam, w każdym bądź razie
    wypadków była połowa a ofiar tyle samo.

    > nie wyrażaj sie proszę o ekspertach aż tak pejoratywnie.

    Bo wkurza mnie stosowanie odpowiedzialności zbiorowej,
    przykład, paru debili ściaga się po drodze osiedlowej, to co nasza
    kochana władza robi?
    progi robi :(
    I tak jest ze wszystkim.
    Paru kolesi kręci lody na vacie?
    no problem, dopiep@#$my przepisami wszystkim, itd, itp.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2020-04-04 22:20:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-04 14:26, N Tom wrote:
> [...]
    > pewnie mniejsze jeżeli chodzi o rannych -- cel odciążenia służby zdrowia

    Zmieniają również prezesa Poczty Polskiej by wybory jednak zrobić
    http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/abh

    Stado pojebów, ot co.

  • 7. Data: 2020-04-04 22:22:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-04 17:56, Janusz wrote:
> [...]
    > podobnie,
    > więc przez debili którzy teraz szaleją na pustych drogach przykręcą nam

    Nie, dlatego że mogą. Cały ten koronawirus to czysty Orwell.

    Miałem gdzieś o tym, że lasy zamykają. Nie chce mi się już szukać.

  • 8. Data: 2020-04-04 22:57:26
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2020-04-04 o 18:59, Budzik pisze:

    > Pisałem o tym pare dni temu ze drogi puste, juz nie pamietam korka w
    > Poznaniu, kazde swiatła przejezdzasz na raz a mimo to niektorym jakby
    > szajba odbiła - takie debilne manewry odpierdalaja.

    W Warszawie to samo. Całe miasto wzdłuż i wszerz można w 20 minut
    przejechać, a mimo to pełno debili którym się wydaje że są Colinami McRae.

  • 9. Data: 2020-04-04 23:09:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2020 o 22:57, spider pisze:

    > W Warszawie to samo. Całe miasto wzdłuż i wszerz można w 20 minut
    > przejechać, a mimo to pełno debili którym się wydaje że są Colinami McRae.

    Powiem ci, że... sam nie jestem bez winy. Ludzie patrzą na prędkość
    względem... innych. Teraz już się przyzwyczaiłem, że trzeba od czasu do
    czasu rzuci okiem na prędkościomierz, ale na początku... Wszyscy jechali
    szybciej niż zwykle, więc wkurwiasz się, że ktoś lewym pasem na
    wisłostradzie się wlecze, a tu...120. Jeszce gorzej jak widzisz w
    lusterku że ktoś się zbliża, więc przyspieszasz, żeby się w jakąś kukę z
    przodu zmieścić i widzisz nagle że masz 140 czyli +60...

    Nie wybielam się, bo dupy dałem, ale rozumiem jak to się dzieje.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-04-05 00:02:10
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2020-04-04 o 23:09, Shrek pisze:

> [...]
    > przodu zmieścić i widzisz nagle że masz 140 czyli +60...
    >
    > Nie wybielam się, bo dupy dałem, ale rozumiem jak to się dzieje.

    Ja wolno nie jeżdżę, powiem nawet że raczej powyżej warszawskiej
    średniej. Teraz też zauważyłem że zrobiła mi się trochę cięższa noga w
    tych warunkach. Ale to tylko na początku był taki trochę efekt WOW.
    Teraz zacząłem jeździć wolniej niż przed pandemią, bo i tak w sensownym
    czasie wszędzie dojadę, a nieoznakowani jednak polują.
    Ale debili którzy teraz popuścili wodze fantazji i jadą 140-180 Trasą
    Siekierkowską czy Wisłostradą będę piętnował. Są granice... :)