  • 1. Data: 2020-04-01 17:35:10
    Temat: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Osoby w kwarantannie właśnie mają teraz obowiązek zainstalowania
    specjalnej aplikacji rządowej.
    https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-
    obowiazkowa-krytyka

    BTW.
    Ma ktoś na zbyciu Nokię 3310? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2020-04-01 17:44:03
    Od: z <...@...pl>

    Jeśli wolisz żeby codziennie do Ciebie fatygowali się policjanci i że to
    dla innych Twoich bliźnich będzie lepsze to zasłaniaj się nokią.

  • 3. Data: 2020-04-01 17:48:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Osoby w kwarantannie właśnie mają teraz obowiązek zainstalowania
    >specjalnej aplikacji rządowej.
    >https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa
    -obowiazkowa-krytyka

    apke zainstalowac ... ale za internet niech rzad zaplaci :-)

    >BTW.
    >Ma ktoś na zbyciu Nokię 3310? ;-)

    Najtansze nowe telefony to cos 50 zl.

    O prosze - apkoodporny :-)

    https://www.mediaexpert.pl/smartfony-i-zegarki/telef
    ony-komorkowe/telefon-maxcom-mm-134-czarny

    J.

  • 4. Data: 2020-04-01 18:00:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-01 o 17:48, J.F. pisze:
    > apke zainstalowac ... ale za internet niech rzad zaplaci :-)

    Mam w pleju nolimit + 10 Giga netu
    Z ciekawości przekroczyłem go ostatnio aby sprawdzić co będzie.
    jakiś rok temu nie dało się przeglądać stron www

    O dziwo dociągnąłem do 14 Giga i dalej można było oglądać telewizję w
    aplikacji UPC.

    Także ten... ;-)

  • 5. Data: 2020-04-01 18:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...

    > Elo
    >
    > Osoby w kwarantannie właśnie mają teraz obowiązek zainstalowania
> [...]
    Podobno nie ma takiego obowiązku - jest tylko mozliwośc dzieki której
    teoretycznie słuzby maja ułatwione zadanie.
    Teoretycznie bo w praktyce policja twierdzi ze nie ma dostepu do tego
    systemu i i tak jezdzi do wszystkich.

    Jak to było - nie wie lewica...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 6. Data: 2020-04-01 19:08:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a) :
> [...]
    > teoretycznie słuzby maja ułatwione zadanie.
    > Teoretycznie bo w praktyce policja twierdzi ze nie ma dostepu do tego

    Jak nie, jak tak.
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20200000567
    Art. 7e.1.
    "Osoba podlegająca [...] obowiązkowej kwarantannie [...] instaluje
    na swoim urządzeniu mobilnym..."
    7.e.2.
    "Obowiązek zainstalowania i używania oprogramowania, o którym mowa w
    ust. 1, nie dotyczy osoby z dysfunkcją..."

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 7. Data: 2020-04-01 20:07:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-01 o 19:08, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > "Obowiązek zainstalowania i używania oprogramowania, o którym mowa w
    > ust. 1, nie dotyczy osoby z dysfunkcją..."

    W temacie ukazów z okazji chińskiego wirusa to co innego piszą
    i tłumaczą, nawet na rządowych stronach a co innego jest w tekście
    ukazu. I zacznie się problem jak przyjdzie policjantowi czy urzędasowi
    wytłumaczyć że wszędzie pisali oraz ogłaszali że można.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2020-04-01 20:26:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-01 o 17:35, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Osoby w kwarantannie właśnie mają teraz obowiązek zainstalowania
> [...]

    A ja myślałem, że 1 kwietnia.

  • 9. Data: 2020-04-01 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

> [...]
    > ukazu. I zacznie się problem jak przyjdzie policjantowi czy urzędasowi
    > wytłumaczyć że wszędzie pisali oraz ogłaszali że można.

    podawali gdzies statystyke ze osób które zainstalowały apke, uruchomiły i
    zalogowały to nawet 10k nie ma. A osób w kwarantannie ponad 100k.
    I wypowiadał się ktos z władz ze nie ma obowiazku.

    Takze, jak juz mowiłem, nie wie lewica...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 10. Data: 2020-04-01 21:11:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a) :
    > I wypowiadał się ktos z władz ze nie ma obowiazku.
    >
    > Takze, jak juz mowiłem, nie wie lewica...

    Jak wypowiadał się nawet wczoraj, to mógł mieć rację. Jednakże od
    dziś jest ustawa na ten obowiązek. Wydana wczoraj. A nawet jak dziś
    coś tam ktoś bleblał, to mógł nie znać ustawy.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65