  • 1. Data: 2018-03-09 08:37:06
    Temat: Obracający się ekran w laptopie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pacjent dell lattitude polesingowy z w7.
    Wystarczy zamknąć klape i po chwili otworzyć i ekran obrócony o 90 stopni.

    W opcja ekranu orientacja ustawiona poziomo.

    ADW cleaner i Malwarebytes wykazują 0 problemów.

    Jedynie co pomaga to klawisz windows+P i ustawienie na rozszerzona.
    Ale tylko do klejnego zamkniecia laptopa.

  • 2. Data: 2018-03-09 09:16:35
    Temat: Re: Obracający się ekran w laptopie
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-03-09 o 08:37, Bolko pisze:
    > Ale tylko do klejnego zamkniecia laptopa.

    Widocznie on nie lubi tego, że mu zamykasz klapkę, i w ten "subtelny"
    sposób, chce na Tobie wymusić, abyś tego ie robił. Dlaczego? Pewnie chce
    podglądać co się wokół niego dzieje, ze pomocą kamerki. Masz kamerkę?

    No to już nie jest Twoja!

  • 3. Data: 2018-03-09 09:25:40
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 9 marca 2018 09:16:37 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:

> [...]
    > sposób, chce na Tobie wymusić, abyś tego ie robił. Dlaczego? Pewnie chce
    > podglądać co się wokół niego dzieje, ze pomocą kamerki. Masz kamerkę?

    A w wiesz że to jest myśl.
    Ostatnio przeczytałem że laptopy poglądają ludzi i ma zaklejoną kamerkę. Może to
    dlatego.

  • 4. Data: 2018-03-09 09:56:31
    Od: ń <ń@ń.ń>

    O Boże, nie wywołuj A. z lasu...

    -----

  • 5. Data: 2018-03-09 10:35:48
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Ale tak na poważnie...
    Co robie źle?

  • 6. Data: 2018-03-09 10:43:56
    Od: Adam <a...@s...poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-09 o 10:35, Bolko pisze:
    > Ale tak na poważnie...
    > Co robie źle?

    Nie spotkałem się z takim przypadkiem.

    Zacząłbym od całkowitej dezinstalacji wszystkiego, związanego z kartą
    graficzną i z zarządzaniem energią. A potem próba na sterownikach
    domyślnych, instalacja zarządzania energią, próba, instalacja driverów
    grafiki, najlepiej w wersji core itd.

    Nie napisałeś, jaka konfiguracja laptopa. Możesz podać Service Tag?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-03-09 11:46:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 9 marca 2018 10:43:57 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > grafiki, najlepiej w wersji core itd.
    >
    > Nie napisałeś, jaka konfiguracja laptopa. Możesz podać Service Tag?

    Service tag GWV6GS1
    dell.com/support ściągnąłem program do diagnostyki i zrobiłem pełen test
    ale nic sensownego nie wykrył

  • 8. Data: 2018-03-09 13:14:21
    Od: mark64 <m...@p...pl>

    Witam.
    Być może skróty w panelu sterowania kartą graficzną,
    masz domyślnie włączone i przy zamykaniu klapy naciskasz
    niechcący :-).

  • 9. Data: 2018-03-09 16:50:55
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A we właściwościach grafiki nie masz ustawionego odwracania obrazu (np. przy
    zamknięciu ekranu włącza się tryb prezentacji/rzutnika)?
    Lub iRotate itp.?

  • 10. Data: 2018-03-10 02:49:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-09, Bolko <s...@g...com> wrote:

    > Service tag GWV6GS1
    > dell.com/support ściągnąłem program do diagnostyki i zrobiłem pełen test
    > ale nic sensownego nie wykrył

    Poguglałem odrobię i problem występuje dość często, przy bardzo różnych
    laptopach i o ile rozwiązań ad-hoc jest kupa (np CRT ALT strzałka w
    górę), o tyle permanentnych praktycznie nie znalazłem. Przypuszczalnie
    jedno z wielu ułatwień M$, którego support w swojej łaskawości sugeruje
    poinstalować wszystkue updaty.

    --
    Marcin