  • 1. Data: 2018-12-09 11:58:12
    Temat: Re: Obsługa Dual Sim
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 10:40, Smok Eustachy pisze:

    >  I przez cały tydzień musisz przy każdej rozmowie wybierać.Żeby raz
    > zadzwonić z drugiego sima.

    Ja mam z boku telefonu przycisk-przełącznik kart jakby co. Tylko, że to
    nie android i bardzo nad tym boleję, bo przyzwyczaiłam sie i używam
    telefonu z androidem na 1 kartę sim.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-12-09 15:10:36
    Temat: Obsługa Dual Sim
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witam,
    Potrzebuję programu do obsługio dual sima. Ma mieć funkcjonalność taką,
    żeby był domyślne dzwonienie z jedne jsilmki ale żeby łątwo dało się
    zadzwonić z drugiej.
    Macie jakies sprawdzone rozwiązania? Z naciskiem na sprawdzone.

  • 3. Data: 2018-12-09 15:43:59
    Od: h...@g...com

    W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 15:10:39 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
> [...]
    > zadzwonić z drugiej.
    > Macie jakies sprawdzone rozwiązania? Z naciskiem na sprawdzone.

    Nie jest tak, że w ustawieniach jest wybór z której simki ma dzwonić, ciągnąć dane?

  • 4. Data: 2018-12-09 19:46:08
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.12.2018 o 15:43, h...@g...com pisze:

    > Nie jest tak, że w ustawieniach jest wybór z której simki ma dzwonić, ciągnąć dane?

    Masz wybór:
    Dzwoń z jednej, dzwoń z drugiej, pytaj za każdym razem.

    Ja chcę mieć taka funkcjonalność, żeby można było zadzwonić okazjonalnie
    z drugiej bez zmianiania tych ustawień.

  • 5. Data: 2018-12-09 20:21:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-09 o 19:46, Smok Eustachy pisze:

    > Masz wybór:
    > Dzwoń z jednej, dzwoń z drugiej, pytaj za każdym razem.
    >
    > Ja chcę mieć taka funkcjonalność, żeby można było zadzwonić okazjonalnie
    > z drugiej bez zmianiania tych ustawień.

    Chyba w którymś telefonie z Androidem 7 tak mam, że mogę wybrać przed
    każdym połączeniem. Czyli masz inny system?

    Robert

  • 6. Data: 2018-12-09 21:38:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
    > Chyba w którymś telefonie z Androidem 7 tak mam, że mogę wybrać przed
    > każdym połączeniem. Czyli masz inny system?

    Skup się: ja nie chce wybierać przed każdym połączeniem. Z drugiego
    numeru chcę dzwonić okazjonalnie.

  • 7. Data: 2018-12-09 21:58:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

  • 8. Data: 2018-12-09 22:40:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

  • 9. Data: 2018-12-09 23:07:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-09 o 22:40, Smok Eustachy pisze:

    >  I przez cały tydzień musisz przy każdej rozmowie wybierać.Żeby raz
    > zadzwonić z drugiego sima.
    Właśnie poszukałem ten tel. Tak to działa.
    Wyłączenie SIM-a to 3-4 dotknięcia. Włączenie tyleż samo.
    Teoretyczna aplikacja na pulpicie może dodać jakiś przełącznik, który
    załatwi sprawę 1 dotknięciem?

    Robert

  • 10. Data: 2018-12-10 10:10:29
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.12.2018 Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał/a:

    > Ja chcę mieć taka funkcjonalność, żeby można było zadzwonić okazjonalnie
    > z drugiej bez zmianiania tych ustawień.

    W MIUIu jak masz defaultową kartę do dzwonienia, to po
    dotknięciu kontaktu/numeru na liście połaczeń/kontaktów
    dzwoni z defaultowej, ale jeśli przytrzysz palec to
    wyskoczy menu i można sobie wybrać "Połącz z SIM1",
    "Połącz z SIM2 (podstawowy)".

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.