  • 1. Data: 2015-04-09 13:38:33
    Temat: Obudowa do urzadzenia mobilnego z komora na baterie 2 x AAA
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    Cześć,

    Poszukuję producenta obudów który byłby w stanie zaoferować obudowę do
    małego urządzenia mobilnego - odbiornik RF.
    Szukałem już w ofertach LC Elektronik, Bopla Maszczyk itp

    Czego szukam :
    - Małej obudowy z przedziałem na łatwo wymienialne baterie 2 x AA lub
    AAA. Rozmiar max 100 x 50 mm lub coś koło tego.
    - Estetycznej ( kolorowej najlepiej )
    - z możliwością dodania 3 przycisków ,leda i słuchawek
    - dowolne tworzywo sztuczne ( nie metalowa )
    - miejsce na PCB w okolicach 40 x 30 mm
    - obudowa do noszenia przez użytkownika ( najlepiej ze smyczą )

    Wszystko co znajduje w temacie obudów mobilnych z bateriami to w
    najlepszym przypadku obudowy wielkości "pół ręki".

    Jakaś normalnie czarna rozpacz.

    Np :
    1)

    http://www.okw.com/en/Smart-Case/A9066107.htm?var=af
    260520-c2e5-11e2-8e2c-0050568225d7

    No ale żeby zmienić baterie to trzeba rozkręcić. Większa ma klapkę na
    baterie, ale to już 168 mm wysokości.

    2)

    http://www.takachi-enclosure.com/data/c15/c15_193410
    210410.pdf

    Tutaj znowu minimalny rozmiar to 115 x 69 mm + ewentualnie silikonowa
    guma - żeby było ładnie.

    Tylko kto to w ręku utrzyma jak to wielkość ma jak krótkofalówka z "007
    Zgłoś się "

    3) Idealne byłoby coś takiego :
    http://www.takachi-enclosure.com/data/c15/c15_353841
    46102.pdf

    Ale nie ma miejsca na baterie.

    Czy ktoś może polecić producenta który ma w ofercie jakieś ładne , małe
    obudowy które da się dostosować do opisanej aplikacji ?

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 2. Data: 2015-04-09 14:39:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Adam Górski" <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy ktoś może polecić producenta który ma w ofercie jakieś ładne , małe
    > obudowy które da się dostosować do opisanej aplikacji ?

    Kradex - obudowy z miejscem na baterie.

    http://www.kradex.com.pl/shop

    W sklepie mają tylko czarne i białe.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-04-09 14:56:50
    Od: 2m <m...@g...com>

    Tu zerknij:
    http://www.newageenclosures.com/cart.php?m=product_l
    ist&c=11

    2m

  • 4. Data: 2015-04-09 15:51:00
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 13:38:41 UTC+2 użytkownik Adam Górski napisał:
> [...]
    >
    > Czy ktoś może polecić producenta który ma w ofercie jakieś ładne , małe
    > obudowy które da się dostosować do opisanej aplikacji ?

    ============

    http://serpac.com/h-series.aspx

    Ich produkty kupisz w digikey. Ja biorę od nich obudowy desktop. Jakość bez zarzutu.

  • 5. Data: 2015-04-09 18:20:13
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2015-04-09 15:51, s...@g...com wrote:

> [...]
    >
    > http://serpac.com/h-series.aspx
    >
    > Ich produkty kupisz w digikey. Ja biorę od nich obudowy desktop. Jakość bez

    Dziękuje wszystkim za pomoc

    Adam

  • 6. Data: 2015-04-09 19:12:51
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-09 o 13:38, Adam Górski pisze:
    > Cześć,
    > Ale nie ma miejsca na baterie.
    hej
    A nie lepiej włożyć 1 aku 3,3 - 3,7V i dorobić gniazdu np USB?
    nie widziałem dobrych obudów z trwałymi klapkami na baterie.

  • 7. Data: 2015-04-09 21:14:07
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2015-04-09 19:12, Jawi wrote:
    > hej
    > A nie lepiej włożyć 1 aku 3,3 - 3,7V i dorobić gniazdu np USB?
    > nie widziałem dobrych obudów z trwałymi klapkami na baterie.

    Nie , nie lepiej. Nie ma czasu na ładowanie.
    Czasu jest tylko na wyjęcie baterii i założenie nowych.
    Drugim problemem jest ilość urządzeń i wiedza użytkowników.
    Poza tym tak jest taniej.

    Adam

  • 8. Data: 2015-04-10 02:26:51
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 18:20:20 UTC+2 użytkownik Adam Górski napisał:

    > Dziękuje wszystkim za pomoc

    Aha, jak ich ładnie poprosisz, uzasadnisz, to sampla przyślą za friko. Ja dostałem.