  • 1. Data: 2018-07-09 14:48:29
    Temat: Obudowa na gniazdo RJ45
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    Dzień dobry.

    Gdzie w PL można kupić małe obudowy na gniazdo RJ45?
    Coś takiego/podobnego jak na tym zdjęciu:

    https://www.fes.pl/prod/products/normal/_1586.jpg

    W Kradex'ie/Maszczyku nie trafiłem na nic podobnego.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-07-09 16:14:02
    Temat: Re: Obudowa na gniazdo RJ45
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 09-07-2018 o 14:48, Krzysiek pisze:
> [...]
    > Coś takiego/podobnego jak na tym zdjęciu:
    >
    > https://www.fes.pl/prod/products/normal/_1586.jpg
    >
    > W Kradex'ie/Maszczyku nie trafiłem na nic podobnego.

    Ja bym zapytał w Pulsarze:

    https://www.pulsar.pl/PL_1604_P-ZRJ1_p-zrj1-zabezpie
    czenie-przeciwprzepieciowe-lan-ze-zlaczami-typu-rj45

    Produkują też obudowy na zlecenie dla innych firm.

    Albo w Ewimarze - pakują swoje produkty w podobne obudowy plastikowe,
    więc może podzielą się informacją, gdzie kupują.

    yabba

  • 3. Data: 2018-07-09 16:26:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-07-09 o 14:48, Krzysiek pisze:
> [...]
    > Coś takiego/podobnego jak na tym zdjęciu:
    >
    > https://www.fes.pl/prod/products/normal/_1586.jpg
    >
    > W Kradex'ie/Maszczyku nie trafiłem na nic podobnego.

    Tej wielkości są tzw. "beczki" RJ45. Z 2 stron gniazdo.
    Do kupienia w każdym sklepie z chłamem elektronicznym.

  • 4. Data: 2018-07-10 02:21:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "t-1" <t...@t...pl> wrote in message

    > Tej wielkości są tzw. "beczki" RJ45. Z 2 stron gniazdo.
    > Do kupienia w każdym sklepie z chłamem elektronicznym.

    No ale on nie chce "beczki" tylko on chce obudowę na jedno RJ45.
    I pokazał kabelek kończący się gniazdem RJ45 w obudowie.

  • 5. Data: 2018-07-10 08:16:12
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    > No ale on nie chce "beczki" tylko on chce obudowę na jedno RJ45.
    > I pokazał kabelek kończący się gniazdem RJ45 w obudowie.

    Tak właśnie taki z kabelkiem lub możliwością jego zainstalowania choćby
    przy pomocy odgiętki.
    http://www.gimbu.eu/image/cache/data/Pictures/IMP/Z2
    5134/karta-sieciowa-usb-2-0-rj45-100mb-na-kablu-win1
    0-gembird-Z25134-1-1000x1000.jpg

    No i potrzebuję ich 1000szt ;-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-07-10 10:11:45
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przy pomocy odgiętki.
    > http://www.gimbu.eu/image/cache/data/Pictures/IMP/Z2
    5134/karta-sieciowa-usb-2-0-rj45-100mb-na-kablu-win1

    a co tam ma być w środku? może w gniazdo natynkowe się zmieścisz?
    np
    https://static1.tme.eu//products_pics/e/6/7/e676a671
    a32dfcd0f9a6c5fd3c3e1021/high_res_471996.jpg

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2018-07-10 10:19:10
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    > Albo w Ewimarze - pakują swoje produkty w podobne obudowy plastikowe,
    > więc może podzielą się informacją, gdzie kupują.

    Ta z Ewimira to będzie frezowana KM24 Maszczyka.
    https://www.maszczyk.pl/pokaz_produkt/obudowy-plasti
    kowe-km-24.html

  • 8. Data: 2018-07-10 11:16:42
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    > a co tam ma być w środku? może w gniazdo natynkowe się zmieścisz?
    > np
    > https://static1.tme.eu//products_pics/e/6/7/e676a671
    a32dfcd0f9a6c5fd3c3e1021/high_res_471996.jpg

    W środku w zasadzie nic, dwa kable ma z tego wychodzić. Taki
    rozdzielacz.

  • 9. Data: 2018-07-10 13:03:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-07-10 o 08:16, Krzysiek pisze:

> [...]
    > przy pomocy odgiętki.
    > http://www.gimbu.eu/image/cache/data/Pictures/IMP/Z2
    5134/karta-sieciowa-usb-2-0-rj45-100mb-na-kablu-win1

    W komputroniku są, ale czy 1000, to nie wiem.

    https://www.komputronik.pl/product/350633/lanberg-gn
    iazdo-natynkowe-1xrj45.html

    MJ

  • 10. Data: 2018-07-10 15:53:12
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 10-07-2018 o 10:19, Krzysiek pisze:

    > Ta z Ewimira to będzie frezowana KM24 Maszczyka.
    > https://www.maszczyk.pl/pokaz_produkt/obudowy-plasti
    kowe-km-24.html

    A tu jest inna:

    http://ewimar.pl/pl/transformator-utp-ahd-hd-cvi-i-h