  • 1. Data: 2015-11-30 23:09:30
    Temat: Obudowa uniwersalna
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam zamiar zbudować urządzenie prototypowe, które będzie zamknięte w
    prostopadłościennej obudowie. Gotowe obudowy odpadają.
    Widziałem konstrukcję, gdzie obudowa jest zrobiona z profili z lekkiego
    stopu do których przykręca się narożniki oraz wsporniki.
    Profile te stanowią krawędzie prostopadłościanu. Dzięki temu można
    uzyskać dowolne wymiary i dodatkowo zamontować np. we wnętrzu jakiej
    detale, półki itp.
    Profil wygląda w przekroju jak zaokrąglony kwadrat który ma wzdłuż
    każdego boku wyfrezowane szczeliny w kształcie "T". W szczeliny te wsuwa
    się wsporniki albo narożniki.
    Czy ktoś mi podpowie, gdzie tego szukać? Jak to się fachowo nazywa?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-11-30 23:14:07
    Temat: Re: Obudowa uniwersalna
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jacek wrote:

> [...]
    > się wsporniki albo narożniki.
    > Czy ktoś mi podpowie, gdzie tego szukać? Jak to się fachowo nazywa?

    coś takiego?
    <http://www.aluteckk.pl/oferta_profile.html>
    <http://www.akcesoria.cnc.info.pl/profile_aluminiowe
    .htm>
    <http://www.elstar.poznan.pl/oferta/profile-aluminio
    we/>
    <http://sklep.akces-plexi.pl/100130-wystawowe>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-12-01 16:19:53
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-30 o 23:14, masti pisze:

    > coś takiego?
> [...]
    Dzięki! Tego szukałem.
    JAcek

  • 4. Data: 2015-12-01 16:54:35
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 16:19, Jacek pisze:

    .htm>
    we/>

    > Dzięki! Tego szukałem.

    Masz tu jeszcze:

    http://www.item24.pl/pl/item-polska.html

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2015-12-01 22:09:31
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-01 o 16:54, PeJot pisze:
    > Masz tu jeszcze:
    >
    > http://www.item24.pl/pl/item-polska.html
    Naszukałem się bez efektu, bo nie wpisałem magicznego słowa "profil".
    A wiecie przypadkiem, czy do tych profili dokupię od razu różnego
    rodzaju "łapki", żeby do profilu przymocować jakiś element ewentualnie
    zaślepki zasłaniające niewykorzystane szczeliny profilu? I dla pełni
    szczęscia narożniki maskujące obcięte kikuty profili.
    Jacek

  • 6. Data: 2015-12-01 22:25:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 22:09, Jacek pisze:
> [...]
    > zaślepki zasłaniające niewykorzystane szczeliny profilu? I dla pełni
    > szczęscia narożniki maskujące obcięte kikuty profili.
    Ja kupuje tu.
    http://www.metal-stop.pl/
    Są wszystkie cuda do profili, ale czy przez Internet kupisz to nie wiem.
    No i ceny są dobre. Profile liczą za kg około 15 zł. Nie wiem czy są
    anodowane, ale to nie problem.

    Robert