  • 1. Data: 2013-01-27 18:09:52
    Temat: Obwodnica Bielska-Białej
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Jadąc w kier Czechowic-Dziedzic jest tam takie miejsce, gdzie stoi znak D8
    (koniec drogi expresowej), później B33 (ograniczenie prędkości), jest łuk
    po małym promieniu w lewo i ponownie znak D7 (droga ekspresowa).

    To "chwilowe" odwołanie drogi ekspresowej to wynik tego łuku?
    T.

  • 2. Data: 2013-01-27 18:15:53
    Temat: Re: Obwodnica Bielska-Białej
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    > po małym promieniu w lewo i ponownie znak D7 (droga ekspresowa).
    >
    > To "chwilowe" odwołanie drogi ekspresowej to wynik tego łuku?

    Ten luk jest dosyc spory nie wiem czy nie 90 stopni, a pewnie takich lukow
    na Sce nie moze byc.
    Wiec rozwiazali to w ten sposob.
    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2013-01-28 08:31:46
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 27.01.2013 18:15, adam pisze:
    > (koniec drogi expresowej), później B33 (ograniczenie prędkości), jest łuk

    > Ten luk jest dosyc spory nie wiem czy nie 90 stopni, a pewnie takich
    > lukow na Sce nie moze byc.
    > Wiec rozwiazali to w ten sposob.

    też mi to tak wygląda, nie widzę innego wytłumaczenia.

  • 4. Data: 2013-01-28 09:45:03
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > (koniec drogi expresowej), później B33 (ograniczenie prędkości), jest łuk

    > Ten luk jest dosyc spory nie wiem czy nie 90 stopni, a pewnie takich lukow
    > na Sce nie moze byc.

    Łuk łukiem ale czy przypadkiem i pasy nie więższe bo jakoś takie wrażenie
    sprawiaja?

  • 5. Data: 2013-01-28 14:23:35
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2013-01-28 08:31, Albercik pisze:

    > też mi to tak wygląda, nie widzę innego wytłumaczenia.

    Jest inne wytłumaczenie - w tym miejscu będzie w przyszłości węzeł
    drogowy. Łuk jest tymczasowy.

  • 6. Data: 2013-01-30 18:22:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 27 Jan 2013 18:15:53 +0100, "adam" <a...@a...pl> wrote:

    >Ten luk jest dosyc spory nie wiem czy nie 90 stopni, a pewnie takich lukow
    >na Sce nie moze byc.
    >Wiec rozwiazali to w ten sposob.

    Podobnie jest na S8 Mszczonów-Piotrków. Ponieważ droga idzie po starym
    śladzie, to na kilku łukach ograniczyli prędkośc do 100 km/h.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2013-01-30 18:30:49
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > Podobnie jest na S8 Mszczonów-Piotrków. Ponieważ droga idzie po starym
    > śladzie, to na kilku łukach ograniczyli prędkośc do 100 km/h.
    >
    > --
    Kilku??:)
    Pzdr
    Adam

  • 8. Data: 2013-01-30 18:34:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 30 Jan 2013 18:30:49 +0100, "adam" <a...@a...pl> wrote:

    >Kilku??:)

    Dobra, kilkunastu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-02-01 18:58:53
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 28 Jan 2013 14:23:35 +0100, komar <k...@1...cc> wrote:

    >Jest inne wytłumaczenie - w tym miejscu będzie w przyszłości węzeł
    >drogowy. Łuk jest tymczasowy.

    Podobny układ znaków jest na S14bis w pobliżu Pabianic.