  • 1. Data: 2014-10-24 11:58:55
    Temat: Ochrona powierzchni z aluminium
    Od: s...@g...com

    Odkryłem hurtownie z profilami aluminiowymi.
    Już nawet zacząłem coś kombinować.
    Tylko cholera dotknąć tego nie można bo się tak rysuje.
    Miękkie jest.
    Są jakieś domowe sposoby na to by ochronić powierzchnie?

  • 2. Data: 2014-10-24 12:05:35
    Temat: Re: Ochrona powierzchni z aluminium
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-10-24 11:58, s...@g...com pisze:
    > Odkryłem hurtownie z profilami aluminiowymi.
    > Już nawet zacząłem coś kombinować.

    Napad ? ;)

    --
    P.Jankisz

  • 3. Data: 2014-10-24 12:33:15
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Friday, 24 October 2014 11:58:56 UTC+2, s...@g...com wrote:
> [...]
    > Miękkie jest.
    > Są jakieś domowe sposoby na to by ochronić powierzchnie?

    Pomalować farbą. Aluminiową.

  • 4. Data: 2014-10-24 14:56:54
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Miękkie jest.
    > Są jakieś domowe sposoby na to by ochronić powierzchnie?

    anodowanie się chyba nie wpisuje w domowe sposoby, pomalować farbą do
    aluminium ( często te do ocynku są przystosowane) ( ma być napisane na
    puszce że się nadaje), jeśli nie to odejdzie płatami

  • 5. Data: 2014-10-24 19:39:51
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 24 października 2014 11:58:56 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    > Miękkie jest.
    > Są jakieś domowe sposoby na to by ochronić powierzchnie?

    Fosforanowanie pod warunkiem ze się kąpiel zdobędzie. Dobre kąpiele drogie za litr
    nie są ale występują w opakowaniach 20 litrów. Na dodatek to koncentraty. z
    dwudziestu litrów można zrobić metr sześcienny kąpieli.

  • 6. Data: 2014-10-24 20:37:03
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-10-24 o 14:56, Jeffrey pisze:
    > pomalować farbą do
    > aluminium ( często te do ocynku są przystosowane) ( ma być napisane na
    puszce że się nadaje)

    Potwierdzam. Ongiś na aluminium zastosowałem farbę bodaj do cynkowanej
    blachy dachowej i trzyma.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2014-10-25 08:36:47
    Od: s...@g...com

    Dziekuje Panowie

  • 8. Data: 2014-10-28 09:39:05
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-10-24 o 11:58, s...@g...com pisze:
    > Odkryłem hurtownie z profilami aluminiowymi.
    > Już nawet zacząłem coś kombinować.
    > Tylko cholera dotknąć tego nie można bo się tak rysuje.
    > Miękkie jest.
    Aluminium aluminium nie równe, może to jakieś chinoleum albo
    glutoplazma? Weź obejrzyj jakieś H111, PA6 czy coś lepszego - tego
    palcem nie porysujesz.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2014-10-28 22:44:53
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    BartekK pisze:
    > Aluminium aluminium nie równe, może to jakieś chinoleum albo
    > glutoplazma? Weź obejrzyj jakieś H111, PA6 czy coś lepszego - tego
    > palcem nie porysujesz.

    Niekoniecznie aluminium które się łatwo rysuje jest badziewiem - takie
    A1 z atestem spożywczym to wcale nie najtańszy materiał - a rysuje się
    od krzywego spojrzenia...

    --
    Darek