  • 21. Data: 2020-02-13 23:24:38
    Temat: Re: Ocieplenie
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Mateusz Viste Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 12.02.2020, 11:32:03

    > Czy słowo "rekord" jest dla ciebie w jakiś sposób niezrozumiałe?

    A od ilu milionów lat te pomiary są przeprowadzane? Bo wiesz,
    w kontekście zmian klimatu ta informacja może być akurat dość
    znacząca. :>

  • 22. Data: 2020-02-14 06:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lort b...@g...w.ua ...

    > A od ilu milionów lat te pomiary są przeprowadzane? Bo wiesz,
    > w kontekście zmian klimatu ta informacja może być akurat dość
    > znacząca. :>

    Naprawde nie znalazłes informacji na jakiej podstawie szacuje sie
    temperatury w przeszłosci?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 23. Data: 2020-02-14 11:25:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.02.2020 o 06:59, Budzik pisze:

    > Użytkownik Lort b...@g...w.ua ...

    > Naprawde nie znalazłes informacji na jakiej podstawie szacuje sie
    > temperatury w przeszłosci?

    Cyryl i Metody to jedno, ale zależy jeszcze kto szacuje.
    To tak jak z szacowaniem ilości demonstrantów przez Ratusz
    i Policję. Oczywiście demonstrantów za kon-sty-tu-cją.
    Na pl. Konstytucji.

  • 24. Data: 2020-02-14 12:41:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Cyryl i Metody to jedno, ale zależy jeszcze kto szacuje.
    > To tak jak z szacowaniem ilości demonstrantów przez Ratusz
    > i Policję. Oczywiście demonstrantów za kon-sty-tu-cją.
    > Na pl. Konstytucji.

    Czyli nie znalazłes czy moze podważasz jakies konkretne metody?
    Co do tego, czy to zalezy kto szacuje to jakos nie zauwazyłem jakiegos
    wielkiego sporu wsród naukowców.
    Mamy powiedziałbym 95% zgode i jakies pojedyncze głosy odrebne.
    Jak rozumiem, tak naprawde sugerujesz ze te 95% jest w zmowie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 25. Data: 2020-02-14 13:21:45
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Budzik Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 14.02.2020, 06:59:48

    > Użytkownik Lort b...@g...w.ua ...
    > Naprawde nie znalazłes informacji na jakiej podstawie szacuje sie
    > temperatury w przeszłosci?

    Są dość epickie, ale co ma piernik? Przecież w tym artykule rwiemy sobie
    szaty z powodu rekordu zanotowanego.

  • 26. Data: 2020-02-14 14:10:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.02.2020 o 12:41, Budzik pisze:

> [...]
    > Mamy powiedziałbym 95% zgode i jakies pojedyncze głosy odrebne.
    > Jak rozumiem, tak naprawde sugerujesz ze te 95% jest w zmowie?

    Tu jest dużo bez szukania o Cyrylach i Metodach:

    https://www.youtube.com/watch?v=5HjiFuHI_X8&feature=
    youtu.be

  • 27. Data: 2020-02-14 16:15:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..

    Hello J.F.,

    Tuesday, February 11, 2020, 1:46:25 AM, you wrote:

    > https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-rekordowa-temp
    eratura-na-antarktydzie-przekroczyla-18-stopni,nId,4
    313792

    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2020-02-14 16:18:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    Hello J.F.,
    > https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-rekordowa-temp
    eratura-na-antarktydzie-przekroczyla-18-stopni,nId,4

    Jak im jednak ta rekordowa temperatura troche lodu stopi ... to zimą
    nie odbuduja, bo opady tam malutkie.

    I zegnaj Wenecjo, Amsterdamie, Helu ... a na Mierzei bedziemy mieli
    pomnik PiS - most z wody do wody :-)

    Co prawda jest szansa, ze na skutek ocieplenia powieksza sie opady na
    Antarktydzie :)

    J.

  • 29. Data: 2020-02-14 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lort b...@g...w.ua ...

    > Są dość epickie, ale co ma piernik? Przecież w tym artykule rwiemy
    > sobie szaty z powodu rekordu zanotowanego.

    Rozmowa sie rozwija wiec (jak rozumiem) juz nie tylko o artykule.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 30. Data: 2020-02-14 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Tu jest dużo bez szukania o Cyrylach i Metodach:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=5HjiFuHI_X8&feature=
    youtu.be

    Czyli jednak spisek. Rozumiem.

    --