  • 1. Data: 2014-07-22 14:44:33
    Temat: Ocieplenie sufitu w garazu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Mam garaz w bryle domu, a nad nim gabinet, w ktorym spedzam mnostwo czasu.
    Garaz jest ogrzewany symbolicznie, byle nie bylo ponizej zera. W zwiazku z
    tym mimo styro pod podloga zima w pokoju czasem troche ciagnie po nogach.

    Chce ocieplic sufit garazu od srodka. Czy styropian klejony do spodu terivy
    utrzyma ciezar siatki (podwojnie kolkowanej) i kleju? Jezeli tak, to czym
    go kleic - pianka czy tradycyjnym klejem?

    A jesli taka konstrukcja Waszym zdaniem moze zleciec na leb, to czy mam
    jakies rozsadne opcje poza podwieszanym stropem i welna?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-07-22 14:52:21
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu w garazu
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 14:44:33 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > A jesli taka konstrukcja Waszym zdaniem moze zleciec na leb, to czy mam
    > jakies rozsadne opcje poza podwieszanym stropem i welna?

    Ja ponad 10 lat temu kleilem zwyklym klejem bez zadnych kolkow 12cm styropianu do
    sufitu (zelbetowego), ostatnio w tym styropianie wycinalem bruzde pod szyne napedu do
    bramy - nie da sie tego ruszyc... trzyma idealnie i nie wyglada, zeby spadac mialo ;)

    WS

  • 3. Data: 2014-07-22 15:23:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 14:44:33 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Chce ocieplic sufit garazu od srodka. Czy styropian klejony do spodu terivy

    > utrzyma ciezar siatki (podwojnie kolkowanej) i kleju?
    Nawet kołkować nie musisz i utrzyma się.

  • 4. Data: 2014-07-22 16:40:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 05:52:21 -0700 (PDT), WS napisał(a):

> [...]
    bramy - nie da sie tego ruszyc... trzyma idealnie i nie wyglada, zeby spadac mialo ;)

    A masz goly stryopian czy z siatka zaciagnieta klejem?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2014-07-22 16:53:11
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 16:40:15 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > A masz goly stryopian czy z siatka zaciagnieta klejem?

    z siatka + klejem + jakas biala farba na to...

    WS

    PS. Nie ma szans odpasc, kolki na elewacji sa prawnie wymagane powyzej ilus tam
    pieter wysokosci dopiero, na domkach jednorodzinnych nie trzeba, a wytrzymuje toto
    wichury pod 100km/h

  • 6. Data: 2014-07-22 18:57:27
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Utrzyma sie bez kolkowania wg mnie, mozesz dac po 1 kolku na plyte jak sie
    boisz i chce ci sie wiercic, cienka ramka + packi i bedzie dobrze., mozna tez
    dac sufit podwieszany i tam welny napchac i ladnie KG zabudowac. No i pomysl co
    z napedem do bramy jak nie masz bo to raczej nie jest bajer a cos "must have".

  • 7. Data: 2014-07-22 19:05:34
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Uzytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > A jesli taka konstrukcja Waszym zdaniem moze zleciec na leb, to czy mam
    > jakies rozsadne opcje poza podwieszanym stropem i welna?

    chech...
    mialem podobny problem tyle ze nad wykuszem
    ocieplenie niewiele dalo, ale ja cieplolubny jestem
    skonczylo sie na zdjeciu paneli tam gdzie siedze
    wydlubalem podklad i zamiast niego dalem mate elektryczna 2 m2 w sumie 40W
    teraz jak mi zimno uruchamiam pstryczek elektryczek i mam cieplutko az sie
    pracowac chce ;-)
    koszt cos kolo 120 pln nie liczac wlasnej pracy

    Andrzej
    ---/---
    www.hana.com.pl
    www.fortunegreen.pl
    www.osiedlekaskada.pl
    www.bartolty.com.pl

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 8. Data: 2014-07-22 19:45:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 18:57:27 +0200, forestdumb napisał(a):

    > No i pomysl co
    > z napedem do bramy jak nie masz bo to raczej nie jest bajer a cos "must have".

    U mnie raczej bajer, bo garaz robi za piwnice :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2014-07-22 19:53:30
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    cos w tym jest, chyba 1/4 osoby ktore znam, a maja domek z garazem, ma tam
    auto... skladzik roznych smieci i przydasi.

  • 10. Data: 2014-07-22 21:34:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 19:53:30 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:
    > cos w tym jest, chyba 1/4 osoby ktore znam, a maja domek z garazem, ma tam
    > auto... skladzik roznych smieci i przydasi.

    To efekt projektow ktore nie uwzgledniaja odpowiednich przestrzeni
    gospodarczych, przez co potem tak jest :) U mnie wszyscy sasiedzi akurat
    trzymaja samochody w garazach, a oprocz tego oczywiscie jest tam skladzik
    roznych narzedzi. Zalezy jak ktos potrafi sobie przestrzen zorganizowac
    i dbac o porzadek ;) Ja wlasnie skonczylem kaflowac swoj garaz - bedzie tam
    i skladzik narzedzi (stol warsztatowy etc) i miejsce na samochod. Specjalnie
    spawarke sobie szybciej kupilem zeby pospawac roznego typu uchwyty, polki,
    haki, wsporniki pod wszystkie narzedzia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.