  • 1. Data: 2016-07-25 20:40:20
    Temat: Od 14 lat jestem ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://niusy.pl/9sx

    obibokiem

  • 2. Data: 2016-07-25 21:11:14
    Temat: Re: Od 14 lat jestem ...
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-25 o 20:40, re pisze:
    > http://niusy.pl/9sx
    >
    > obibokiem

    opanowany policjant, ;)
    Też człowiek. Gość się czepia.

  • 3. Data: 2016-07-26 11:47:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Jul 2016 20:40:20 +0200, "re" <r...@r...invalid> wrote:
    > http://niusy.pl/9sx

    Szacunek dla policjanta za spokój, ja bym od razu mandat za
    utrudnianie czynności.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-07-26 12:52:04
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > ja bym od razu mandat za utrudnianie czynności.

    Ja bym przeprosil, przyznal racje i podziekowal za czujnosc.
    Policjant mogl wlaczyc koguty i sprawa bylaby rozwiazana, zamiast tego
    wdal sie w glupawa dyskusje. Mnie za rozne drobiazgi ze 3 razy puszczali
    wolno, a mogli sie doczepic, czasem tez czepiali sie aby wyrobic norme.
    Moge miec pretensje do konkretnego polismena, ale do glowy by mi nie
    przyszlo obwiniac cala Policje za jakiegos nadgorliwca. A juz na pewno
    nie pierwszych lepszych, ktorych bym spotkal.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2016-07-26 16:37:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak""

> [...]

    przyszlo obwiniac cala Policje za jakiegos nadgorliwca. A juz na pewno
    nie pierwszych lepszych, ktorych bym spotkal.
    ---
    To nie tak. Nie można porównać wykroczenia zwykłego ludzika do wykroczenia
    policjanta bo ten policjant zawodowo zajmując się jest bardziej zobowiązany.
    Cała postawa policjanta wskazuje, że ma za nic obowiązujące prawo, więc
    policjantem być nie może. Po takiej relacji powinien zostać zwolniony
    dyscyplinarnie.

  • 6. Data: 2016-07-26 16:38:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > http://niusy.pl/9sx

    Szacunek dla policjanta za spokój, ja bym od razu mandat za
    utrudnianie czynności.
    ---
    Też jesteś tego pokroju

  • 7. Data: 2016-07-26 17:58:32
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 20:40, re pisze:
    > http://niusy.pl/9sx
    >
    > obibokiem

    Zawsze podziwiam osoby, które mają czas na takie pierdy...
    Tak jak ten policjant mówi, ktoś mu nacisnął na odcisk i teraz się mści.
    Bez sensu.

    Ja tam nie mam problemów z policją. Mandatów w ciągu 15 lat jazdy
    zapłaciłem 2, za prędkość, nie ma co dyskutować. Bez porównania więcej
    razy mogłem zapłacić za różne rzeczy ale zostałem tylko upomniany.

    W ogóle nie kumam tego rozróżnienia w kodeksie, że radiowóz na kogutach
    czy bez kogutów. Sztuka dla sztuki, radiowóz to radiowóz i wiadomo, że
    hobbystycznie po godzinach tam nie stoi, tylko jest w pracy.

  • 8. Data: 2016-07-26 22:14:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "twistedme"

> [...]
    Zawsze podziwiam osoby, które mają czas na takie pierdy...
    Tak jak ten policjant mówi, ktoś mu nacisnął na odcisk i teraz się mści.
    Policjant też się mści ? Od 14 lat ?

[...]
    I co ? Upomniany dalej tak jechałeś czy podkuliłeś ogon ?

[...]
    Gdyby radiowóz miał tam stać to by tak w kodeksie stało.

  • 9. Data: 2016-07-26 22:25:15
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-26 o 22:14, re pisze:

    Dasz rade kiedyś skonfigurować czytnik?
    Ja tam nie wiem na co ty odpowiadasz bo tej kreseczki oddzielającej
    nawet szukać się nie chce.

  • 10. Data: 2016-07-26 23:09:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jawi"