  • 1. Data: 2018-03-09 14:20:09
    Temat: Odbieranie połączeń odciskiem palca
    Od: h...@g...com

    Xiaomi Redmi Note 4
    Podobno można, lecz za chiny nie mogę tego skonfigurować.
    Wie ktoś?

    --
    Heniek

  • 2. Data: 2018-03-10 13:43:15
    Temat: Re: Odbieranie połączeń odciskiem palca
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
    h...@g...com naskrobał(a):

    > Xiaomi Redmi Note 4
    > Podobno można, lecz za chiny nie mogę tego skonfigurować.
    > Wie ktoś?

    Nawet w MI5x tego nie mam. A na której wersji MIUI jesteś?
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Przemęczony pracą wywiadowczą Stirlitz miał koszmary senne. Śniło mu

  • 3. Data: 2018-03-10 17:21:54
    Od: h...@g...com

    > Nawet w MI5x tego nie mam. A na której wersji MIUI jesteś?

    9.2.1.0 Global- stabilna
    Tak obiło mi się o uszy na YT.
    Patrząc jednak w ustawienia nie widzę takiej opcji.
    Więc raczej nie ma.

  • 4. Data: 2018-03-13 17:32:28
    Od: h...@g...com

    > :WISKOLER:::...

    Wiesz może co oznaczaja trzy kropki u góry ekranu, na lewo od siły sygnału/WiFi?
    Pojawiają się od czasu do czasu.
    Znikają po otworzeniu belki.