  • 1. Data: 2011-02-15 10:18:59
    Temat: Odcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    Ktos cos slyszal, ze podobno uruchomili "w wielu miejscach" na powyzszych
    trasach odcinkowe pomiary predkosci?
    Bo takie pogloski dzis do mnie doszly...

    Pzdr

    --
    Axel

  • 2. Data: 2011-02-15 11:05:19
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ktos cos slyszal, ze podobno uruchomili "w wielu miejscach" na powyzszych
    > trasach odcinkowe pomiary predkosci?
    > Bo takie pogloski dzis do mnie doszly...

    Podobno są bramki co 10km, tak coś bełkotali z tydzień temu na tvn24

  • 3. Data: 2011-02-15 11:45:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 10:18:59 +0100 osobnik zwany Axel wystukał:

    > Ktos cos slyszal, ze podobno uruchomili "w wielu miejscach" na
    > powyzszych trasach odcinkowe pomiary predkosci?
    > Bo takie pogloski dzis do mnie doszly...
    >
    > Pzdr
    ciekawe na jakiej podstawie prawnej chcą to stosować. Bo IMHO na razie
    jej nie ma.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-02-15 11:47:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 10:45:26 +0000 (UTC), masti wrote:
    >Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 10:18:59 +0100 osobnik zwany Axel wystukał:

    W poprzednim miesiacu tym sie w TV chwalili, ale to chyba bylo na
    etapie projektu/oncepcji .

    >ciekawe na jakiej podstawie prawnej chcą to stosować. Bo IMHO na razie
    >jej nie ma.

    A ostatnia zmiana PoRD wrecz nie zobowiazala ITD do budowy systemu
    automatycznego pomiaru predkosci?

    J.

  • 5. Data: 2011-02-15 11:53:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 10:45:26 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > ciekawe na jakiej podstawie prawnej chcą to stosować. Bo IMHO na razie
    > jej nie ma.

    PoRD zlikwidowali?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2011-02-15 12:05:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 10:53:00 +0000 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    to który artykuł PoRD pozwala na to?

  • 7. Data: 2011-02-15 12:06:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 11:47:28 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

    ale tu chodzi o fotoradary.

  • 8. Data: 2011-02-15 12:09:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 11:06:00 +0000 (UTC), masti wrote:
    >Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 11:47:28 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

    >ale tu chodzi o fotoradary.

    Na pewno ? Wydaje mi sie ze bez wskazania srodkow.

    J.

  • 9. Data: 2011-02-15 12:10:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 11:05:28 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to który artykuł PoRD pozwala na to?

    ty na pewno masz prawo jazdy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2011-02-15 12:12:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 11:10:25 +0000 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    > ty na pewno masz prawo jazdy?

    ale potrafisz ten artykuł wskazać czy nie?