  • 1. Data: 2017-08-11 10:17:29
    Temat: Odczynniki do wzięcia
    Od: HPLC <H...@n...upwr.edu.pl>

    Mam trochę odczynników do oddania (metol, hydrochinon, bromek... ale też
    trochę dziwactw do zabawy, na przykład kolorowego wywoływania materiałów
    czarno-białych).
    Miejsce: Wałbrzych Piaskowa Góra.
    Czas: jutro (piątek 12 sierpnia) wczesnym popołudniem.
    Zainteresowanych proszę o kontakt: p...@w...up.wroc.pl

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2017-08-11 19:38:56
    Temat: Re: Odczynniki do wzięcia
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2017 10:17:29 +0200, HPLC napisał(a):

> [...]
    > czarno-białych).
    > Miejsce: Wałbrzych Piaskowa Góra.
    > Czas: jutro (piątek 12 sierpnia) wczesnym popołudniem.

    Nie sądziłem, że przy takiej posusze na grupach trzeba będzie napisać:
    NTG ;)

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 3. Data: 2017-08-12 16:09:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Nie sądziłem, że przy takiej posusze na grupach trzeba będzie napisać:
    > NTG ;)

    A ja nie miałem serca napisać NTG )))

  • 4. Data: 2017-08-13 13:13:43
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    W dniu 12.08.2017 o 16:09, Uncle Pete pisze:

    > A ja nie miałem serca napisać NTG )))

    Zapiszcie się Panowie do ORMO. PiSokomuna właśnie je reaktywuje, tam
    będziecie mogli realizować swoją pasję ;-)

    P.P.

  • 5. Data: 2017-08-13 13:57:26
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sun, 13 Aug 2017 13:13:43 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Zapiszcie się Panowie do ORMO. PiSokomuna właśnie je reaktywuje, tam
    > będziecie mogli realizować swoją pasję ;-)
    >
    > P.P.

    Ja, Ordnung muss sein! ;-).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 6. Data: 2017-08-13 16:02:08
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Zapiszcie się Panowie do ORMO. PiSokomuna właśnie je reaktywuje, tam
    > będziecie mogli realizować swoją pasję ;-)

    Polityka jest tym bardziej NTG.

  • 7. Data: 2017-09-08 23:57:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <omn26c$iq3$2@node2.news.atman.pl>,
    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > A ja nie miałem serca napisać NTG )))

    Jak zwykle apeluje o domyslne crosspostowanie, oraz o polaczenie tych
    dwoch grup.
    --
    TA

  • 8. Data: 2017-09-09 14:28:11
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 08 Sep 2017 23:57:21 +0200,
    T...@s...in.the.world napisał(a):

    [...]
    > Jak zwykle apeluje o domyslne crosspostowanie, oraz o polaczenie tych
    > dwoch grup.

    A to swoją drogą całkiem dobry pomysł, chociaż nie wiem czy do
    zrealizowania technicznie.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski