  • 1. Data: 2016-08-25 22:53:37
    Temat: Odczyt licznika Apator
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Czy licznik Apator 16EC3r/1 da się jakoś łatwo odpytywać przez złącze
    optyczne? Wyczytałem tylko że zgodnie z jakąś normą (IEC 62056? czy
    inną) parametry transmisji to 300bps, 7E1 i odpowiada na zapytanie /?!CRLF
    Tyle że w jednym miejscu ktoś odczytuje jakiś licznik bez modulowania
    podczerwieni
    https://ing.dk/blog/tal-med-din-elmaaler-og-ingenioe
    ren-120524

    a tu z modulacją 38kHz
    http://forum.arduino.cc/index.php/topic,22225.0.html

    Jak ten Apator ma?

    --
    Michał

  • 2. Data: 2016-08-26 00:03:17
    Temat: Re: Odczyt licznika Apator
    Od: Anonymous <n...@i...invalid>

    Michał Lankosz <m...@t...pl> wrote:
> [...]
    > inną) parametry transmisji to 300bps, 7E1 i odpowiada na zapytanie /?!CRLF
    > Tyle że w jednym miejscu ktoś odczytuje jakiś licznik bez modulowania

    Bez modulacji