  • 1. Data: 2010-03-17 14:04:36
    Temat: Oddam za darmo...[Motocykl i SM]
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Oddam za darmo 14 kg Swiata Motocykli i Motocykla. To beda trzy
    lub cztery ostatnie roczniki. Odbior osobisty w Gdyni.

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 2. Data: 2010-03-17 14:42:09
    Temat: Re: Oddam za darmo...[Motocykl i SM]
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-17 15:04, Hinek pisze:
    > Oddam za darmo 14 kg Swiata Motocykli i Motocykla. To beda trzy
    > lub cztery ostatnie roczniki. Odbior osobisty w Gdyni.

    Ja mam wszystkie numery od poczatku do, mniej wiecej, rocznika 2000 albo
    2001. Potem przestalem to kupowac. Tez chetnie oddam za friko.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-03-17 15:29:49
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Ja mam wszystkie numery od poczatku do, mniej wiecej, rocznika 2000 albo
    > 2001. Potem przestalem to kupowac. Tez chetnie oddam za friko.

    Chetnie przyjme:) Tylko nie mam kiedy podjechac;) Jak mozesz i masz gdzie
    trzymac, to odloz gdzies na bok.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-03-17 16:28:45
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 17 Mar, 15:42, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Ja mam wszystkie numery od poczatku do, mniej wiecej, rocznika 2000 albo
    > 2001. Potem przestalem to kupowac. Tez chetnie oddam za friko.

    no i sie spoznilem... jakby jednak kolega sie nie zglaszal, to jestem
    chetny. nowsze mam wszystkie, najstarszych brakuje ;)
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 5. Data: 2010-03-18 10:42:48
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości grup
    > Oddam za darmo 14 kg Swiata Motocykli i Motocykla. To beda trzy
    > lub cztery ostatnie roczniki. Odbior osobisty w Gdyni.

    Biorę. Szczegóły na priv.

  • 6. Data: 2010-03-18 13:27:51
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał>