  • 13. Data: 2013-10-15 23:00:44
    Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > telefon komórkowy ma to do siebie, ze nosi się go przy sobie i czasem są
    > momenty, kiedy nie ma mozliwości go odebrania, bo na spotkaniu, bo nie
    > słychać itd.
    > Dlatego składa sie reklamacje pisemnie w najprostszej formie:
    > przez formularz www
    >
    > aby dostać odpowiedź w tej samej formie i przeczytać ją w odpowiednim
    > wolnym momencie
    >
    > to nie są sprawy ratujące życie, ze trzeba już teraz w tej chwili

    No i?
    Przeciez jak nie odbierzesz, to ci napisza.
    A jak odbierzesz, a forma ustna nie bedzie ci odpowiadac, to wystarczy te
    informację przekazać osobie z która rozmawiasz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 12. Data: 2013-10-15 23:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@n...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To czego Ty oczekujesz o jedno, przepisy to drugie. Odpowiedź na
    > reklamacje ma być na piśmie.

    A jak nie bedzie, to co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 11. Data: 2013-10-15 23:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > negatywna dla klienta, myslał, ze ma za darmo w całym okresie, a wg
    > promocji darmowe miał tylko przez 3 miesiące

    No to prosisz o odpowiedz pisemną i juz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 14. Data: 2013-10-15 23:19:46
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/15/2013 4:31 PM, Karol Misiukiewicz wrote:

> [...]
    > wolnym momencie
    >
    > to nie są sprawy ratujące życie, ze trzeba już teraz w tej chwili

    sądzę, że to jeden z problemów pierwszego świata. może należałoby się z
    tego powodu nawet cieszyć. <rs>

  • 15. Data: 2013-10-16 08:46:50
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 19:21:39 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):

    > Podyskutujmy,
    >
    > to samo w telefonii komórkowej
    >
    > ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
    > zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił, że
    > dzwonią.
    > Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
    > logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
    > Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.
    >
    > Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza
    > taką formę odpowiedzi ?

    widać to problem globalny, ja napisałem przez net, że mam problem z
    zasięgiem w okreslonej lokalizacji, po godzinie lub dwóch usiłowali do mnie
    zadzwonić, niestety nie wiem w jakiej sprawie, pewnie w tej, ale nie
    dogadałem się z tym konsultantem bo przeciez mam problem z zasięgiem

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/miasto/index9.php

  • 16. Data: 2013-10-17 01:42:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Misiukiewicz" napisał w wiadomości
> [...]
    >logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
    >Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.

    A dlaczego takie logiczne ?
    Moze za dzwonienie jest oplata, moze przeanalizowal rachunek po
    polnocy, moze mu wszystko jak wyjasnia ...

    J.