    From: "Johnny" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Odp: Dętka
    Date: Tue, 12 Mar 2013 19:53:43 +0100

    Użytkownik czuły "Hinek":

    > Johnny - strzeż się! Są miejsca gdzie nie ma komputerów, komórek, a
    > opony zdejmuje się łyżkami. Nie miał byś tam szansy na przeżycie.
    >
    > --
    > Hinek

    Nie bój żaby, damy rade! Ale dzięki za troskę;-)
    Tak nieco odbiegając od tematu zawsze czuję dyskomfort, gdy rozmawiam z
    fachowcem (branża dowolna, ze szczególnym wskazaniem na motoryzacyjną i
    budowlaną). Przyznaję - muterka kojarzy mi się z młodocianą mamą, ani nie
    dostrzegam subtelnej różnicy między teownikiem a ceownikiem. Fachowiec
    oczywiście zaraz spostrzega moją ignorancję i liczy sobie za wymianę żarówki
    tyle ile wziąłby Kim Dzong Il za udział w reklamie Big Maca. Ale srał to
    pies. W ostateczności i tak wychodzę na swoje gdy później przychodzą do mnie
    ze swoimi zajechanymi wątrobami, to o żadnej transplantacji mowy nie ma,
    tylko wszywam esperal w zadek i winszuje sobie tyle ile wzięliby amerykańscy
    specjaliści za wybudowanie reaktora atomowego w Korei Północnej;-). A zatem
    drogi Hinku (żeby nie było, że nic o motocyklach) dla mnie stara WSKa,
    Romety, maluchy były tylko wiecznie psującymi sie hooy'stwami, których
    ukrytego piękna zachwalanego przez fachowców nigdy nie udało mi się
    dostrzec, na co zresztą nie miałem najmniejszej ochoty. Wolę już spokojnie
    polatać wokół komina moim Fat Boy'em z łatką lansera niż zgłębiać tajniki
    magneta i inszych śrałbek. Się zepsuje? Cóż, wizyta u fachowca, rachunek jak
    za zboże, zwrot kosztów w gabinecie i cykl się powtarza ;-)

    Pozdrawiam Johnny

    P.s. Nie jestem żadnym doktorem, ani nie mam Harley'a - licentia poetica ;-)

    http://virtualo.pl/palnik_czyli_krotkie_jeszcze_krot
    sze_kaszanki_johnny_ego/i124590/?f=title_eq:Palnik
    czyli krótkie i jeszcze krótsze kaszanki Johnny'ego&q=palnik