  • Data: 2011-08-15 17:03:28
    Temat: Odp: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1...@p...pl...

    Hello JoAsienka,

    Monday, August 15, 2011, 8:09:13 AM, you wrote:

    [...]

    > Ja mam 158 cm, nigdy nie potrzebowałam podwyższania fotela, bo i
    > po
    > co, w końcu samochody są dla ludzi o różnym wzroście (no, może
    > wybierałam Japończyki, bo zawsze mogą być bardziej dla mnie
    > wzrostowo;)) i staram się zawsze mieć wysokie obcasy, żeby
    > swobodniej sięgać do pedałów (nawet płaskimi sięgam, ale wolę
    > wysokie),

    Naciskasz pedały obcasami? Bo jakbym nie patrzał, to wysokie obcasy
    mogą jedynie utrudnić a nie ułatwić precyzyjne naciskanie pedałów -
    zakres ruchomości stawu skokowego jest ograniczony.

    [...]

    A NIE, nie o to chodzi - po prostu już mam palce stóp wysunięte do
    przodu :) nie muszę ich zbytnio wyciągać, tylko opieram obcas na
    podłodze auta i przyciskam palcami pedały :) nie umiem tego
    opowiedzieć, trzeba zobaczyć ;)

    --
    Pozdrawiam JoAsienka + Suzuki Jimny
    gg 1489928