  • 1. Data: 2017-05-19 23:17:42
    Temat: Odrobina benzyny w dieslu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Nie napierdzielać się proszę :/

    Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2017-05-19 23:39:27
    Temat: Re: Odrobina benzyny w dieslu
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 19 May 2017 23:17:42 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

    Pewnie żadne. Do CR nie lałem, ale do TDDi z pompą VP44 lałem w zimie
    benzynę jako dodatek :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2017-05-20 00:17:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 May 2017 23:39:27 +0200, j...@i...pl napisał(a):

    > Pewnie żadne. Do CR nie lałem, ale do TDDi z pompą VP44 lałem w zimie
    > benzynę jako dodatek :)

    W starszych nic się nie działo.
    A tu, po prostu nie wiem. 0,3 litra benzyny na 55-litrowy bak ropy...
    Wydaje się, że to nic, ale pewności nie mam.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2017-05-20 07:31:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2017 o 23:17, Maciek pisze:

    > Nie napierdzielać się proszę :/
    >
    > Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

    Żadne?

    Opowiesz jednak historię kryjącą się za tym pytaniem? ;)

    Shrek

  • 5. Data: 2017-05-20 09:11:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 May 2017 07:31:03 +0200, Shrek napisał(a):

    > Opowiesz jednak historię kryjącą się za tym pytaniem? ;)

    Noc, Orlen na zadupiu i zmęczony człowiek który całe życie jeździł na
    benzynie. Proza życia :)

    Ze mi sie popierdzieliło, zorientowałem sie w momencie naciskania dźwigni
    pistoletu, więc wlało się tylko 0,3 l. Szans na spuszczenie zero, do domu
    15 km, więc rozcieńczyłem, tankując do pełna i poleciałem na skrzydłach
    Vervy ON. Silnik pracował absolutnie normalnie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2017-05-20 09:26:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2017 o 09:11, Maciek pisze:
    > Silnik pracował absolutnie normalnie.

    Sam widzisz - nic się nie stało.

    Shrek

  • 7. Data: 2017-05-20 13:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Nie napierdzielać się proszę :/
    >
    > Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

    Zadne...
    Benzyna w dieslu jest nieszkodliwa nawet w sporo wyzszych stezeniach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 8. Data: 2017-05-20 14:03:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 May 2017 11:00:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Zadne...
    > Benzyna w dieslu jest nieszkodliwa nawet w sporo wyzszych stezeniach.

    W starych dieslach to była prawda, natomiast o common railach krążą inne
    opinie, tylko że sprawa zawsze dotyczy większej zawartośc benzyny kilka
    albo i dziesięć procent.

    W starym dieslu z pompą sekcyjną nie było różnicy mędzy czystym ON, ON z
    kilkoma litrami benzyny czy ON z fryturą - próbowałem, na wszystkim klepał
    tak samo.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2017-05-20 23:29:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 maja 2017 09:11:30 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    > 15 km, więc rozcieńczyłem, tankując do pełna i poleciałem na skrzydłach
    > Vervy ON. Silnik pracował absolutnie normalnie.
    Do 1,9 jtd z prawie 10 litrów raz wlałem zanim się zorientowałem.
    Dolałem chyba ze 20 litrów ON i pojechałem dalej.
    Ze dwa lata temu to było i do dzisiaj silnik chodzi

  • 10. Data: 2017-05-22 14:48:57
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 23:17, Maciek pisze:

    > Nie napierdzielać się proszę :/
    >
    > Jakie szkody może wyrządzić 0,6 proc. benzyny w dieslu z common railem?

    Nic nie będzie. Na zimę nawet można zalać z 5l na pełen zbiornik aby nie
    zamarzł ON w zbiorniku...