  • 11. Data: 2019-04-03 22:33:07
    Temat: Re: Odzyskanie danych z karty SD
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj r...@k...pl, 02 kwi 2019 w
    news:d5f6aedmbosdnmdkkmpjdpcv9t47em094o@4ax.com napisałeś/aś:

    > Kopia na dysk i jedziesz na kopii (nawet kilkoma programami możesz
    > spróbować, zależy co jest).
    > Zrobiłbym za 100zł, bo to praca w tle :)

    Kurcze, jeszcze nigdy tak nie robiłem. To jaki soft pod win potrafi
    pracować(szukać utraconych danych) na obrazie dysku. Muszę czymś zrobić
    obraz dysku, a potem go jakoś zamontować, czy co?

  • 12. Data: 2019-04-03 23:27:17
    Od: ń <k...@t...sie>

    Jaki to producent karty?

    -----

  • 13. Data: 2019-04-05 09:28:34
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Mam karte SD na której potencjalnie moze być coś w miare waznego.
    > Zakładam ze te dane zostały skasowane w komputerze przy pomocy zwykłego
    > windowsowego delete i nic juz potem na nie nie nadpisano.

    FAT?

    > Jak podejśc do tematu zeby była szansa odzyskania danych?

    Podepnij pod linuksa, zrób kopię (dd) i odpal na kopii testdisk.

  • 14. Data: 2019-04-05 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > FAT?

    podejrzewam fat32 ale głowy nie dam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 15. Data: 2019-04-05 14:33:18
    Od: ń <k...@t...sie>

    Dostałeś już tyle rad, że mogłeś kilka tysięcy zdjęć odzyskać.

    -----

  • 16. Data: 2019-04-07 07:41:45
    Od: A S <a...@e...pl>

    > No własnie coś mi się kojarzy, że ten pstryczek to jak światła na
    > skrzyżowaniach we Włoszech - w sumie tylko taka sugestia, a nie
    > absolutna blokada zapisu.

    Zgadza się, np. alternatywny system "CHDK" dla aparatów Canon
    startuje, gdy kartę SD zabezpieczy się pstryczkiem przed zapisem.
    Oczywiscie zapis działa, a pstryczek jest tutaj używany jako selektor
    systemu.
    --
    A S

  • 17. Data: 2019-04-07 17:29:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 05/04/2019 09:28, Queequeg wrote:
    > Podepnij pod linuksa, zrób kopię (dd)

    Nie, ddrescue.

    https://www.gnu.org/software/ddrescue/

    Uszkodzone pamięci sd mogą nie dać się wykopiować za pomocą gołego dd.

  • 18. Data: 2019-04-08 00:07:21
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Nie, ddrescue.
    >
    > https://www.gnu.org/software/ddrescue/
    >
    > Uszkodzone pamięci sd mogą nie dać się wykopiować za pomocą gołego dd.

    To ją sformatuj i zacznij od nowa, albo sprawdź, czy uprawnienie na niej
    się nie zmieniły i dlatego nie dziala.

    --
    animka

  • 19. Data: 2019-04-08 02:05:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 7 Apr 2019 17:29:25 +0200, w <q8d50n$44d$1@node1.news.atman.pl>, Sebastian
    Biały <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie, ddrescue.
    >
    > https://www.gnu.org/software/ddrescue/
    >
    > Uszkodzone pamięci sd mogą nie dać się wykopiować za pomocą gołego dd.

    Nie znam się na linuxie, ale mam nadzieję, że te programy robią kopię także
    nieużywaych sektorów?

  • 20. Data: 2019-04-08 07:18:01
    Od: ń <k...@t...sie>

    Idiotko, nie podszywaj się pod prawdziwą Animkę.
    Takich durnot to nawet tamta by nie napisała.

    -----