  • 21. Data: 2019-04-08 19:59:58
    Temat: Re: Odzyskanie danych z karty SD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ń k...@t...sie ...

    > Dostałeś już tyle rad, że mogłeś kilka tysięcy zdjęć odzyskać.

    No i?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 22. Data: 2019-04-08 21:11:45
    Od: ń <k...@t...sie>

    No i nadal trolujesz?

    -----

  • 23. Data: 2019-04-08 21:57:54
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.04.2019 o 21:11, ń pisze:
    > No i nadal trolujesz?

    A ty nadal beton.

    --
    Czarek

  • 24. Data: 2019-04-08 21:58:47
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.04.2019 o 07:18, ń pisze:
    > Idiotko, nie podszywaj się pod prawdziwą Animkę.

    Kretynie, nie pouczaj innych jeśli sam jesteś głąbem.

    --
    Czarek

  • 25. Data: 2019-04-08 22:11:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 08/04/2019 02:05, r...@k...pl wrote:
    > Nie znam się na linuxie, ale mam nadzieję, że te programy robią kopię także
    > nieużywaych sektorów?

    Tak. Dostaniesz kopie bit w bit identyczną z całą zawartością pamięci
    flash, bez względu na filesystemy, uszkodzenia czy inne niespodzianki.

    dd tym się różni od ddrescue że ddrescue potrafi poprawnie wznawiać
    odczyt po napotkaniu błedu i wypełniać obraz najlepszymi danymi jakie
    dał radę odczytać. dd natomiast przy pierwszym błedzie odczytu podda się.

    Po odczytaniu takiego obrazu karty możesz się do upadłego bawić
    programami do odzysku danych, nie tylko na linuxie.

    Zdaje się że jest wersja ddrescue na windowsa. Niestety nic o tym nie
    wiem bliżej.

    I na koniec nie musisz instalować linuxa. Odpal go z płyty albo USB, np.
    specjalny do tego celu SystemRescueCD. Jeśli jednak nie czujesz się na
    siłach ostrzegam że w wyniku trywialnych błedów przy wpisywaniu poleceń
    możesz dane stracić zamiast odzyskać. Poszukaj kogoś kto ma o tym pojęcie.

  • 26. Data: 2019-04-11 14:53:01
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-08 o 07:18, ń pisze:
    > Idiotko, nie podszywaj się pod prawdziwą Animkę.
    > Takich durnot to nawet tamta by nie napisała.

    Dokładnie!

  • 27. Data: 2019-04-22 20:22:20
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > dd tym się różni od ddrescue że ddrescue potrafi poprawnie wznawiać
    > odczyt po napotkaniu błedu i wypełniać obraz najlepszymi danymi jakie
    > dał radę odczytać. dd natomiast przy pierwszym błedzie odczytu podda się.

    Czym to się różni od dd conv=noerror?

  • 28. Data: 2019-04-22 20:24:15
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > To ją sformatuj i zacznij od nowa, albo sprawdź, czy uprawnienie na niej
    > się nie zmieniły i dlatego nie dziala.

    Animko, ale wiesz, co to jest system plików i czym różni się od nośnika,
    prawda?

  • 29. Data: 2019-04-22 22:25:54
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-22 o 20:24, Queequeg pisze:

    > Animko, ale wiesz, co to jest system plików i czym różni się od nośnika,
    > prawda?

    Skoro Ty tez wiesz to wejdź we właściwości tej karty i zobacz na jakiego
    użytkownika czy właściciela ona jest. Mogleś np. coś zmienić i teraz nie
    działa.
    Pokazuje Ci np., że pusto, a jak nadasz aktualne uprawnienia to okazuje
    się, że pliki są.

    --
    animka

  • 30. Data: 2019-04-22 22:27:31
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    A S <a...@e...pl> wrote:

    > Zgadza się, np. alternatywny system "CHDK" dla aparatów Canon
    > startuje, gdy kartę SD zabezpieczy się pstryczkiem przed zapisem.
    > Oczywiscie zapis działa, a pstryczek jest tutaj używany jako selektor
    > systemu.

    Btw, ten pstryczek nie ma żadnego połączenia wewnątrz karty. To tylko
    mechaniczny suwak, kawałek plastiku. Jedyne styki do niego są w slocie
    karty w urządzeniu.