  • 51. Data: 2019-04-26 14:02:41
    Temat: Re: Odzyskanie danych z karty SD
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-26 o 13:29, Adam pisze:

    > Czy do PC były z wyświetlaczem?

    Jedną 5,25 widziałem.

    > Nigdy nie widziałem. Natomiast sporo było takowych do Atarynek i
    > podobnych 8-bitowych.

    Zgadza się co do stacji do Atarynek.
    Miałem do niej CA w latach osiemdziesiątych, dzisiaj mam Toms720.
    Obie z wyświetlaczem.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2019-04-27 22:55:48
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > dzisiaj mam Toms720.

    Wygooglałem ją sobie właśnie. Po co jest na niej przycisk BŁĄD?

  • 53. Data: 2019-04-28 13:49:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-27 o 22:55, Queequeg pisze:

    > Wygooglałem ją sobie właśnie. Po co jest na niej przycisk BŁĄD?

    Pierwsze przyciśnięcie wyświetla numer błędu, drugie go kasuje.
    Używany jest też do kilku funkcji razem z innymi klawiszami.
    Strona 16 instrukcji.
    https://atarionline.pl/biblioteka/materialy_ksiazkow
    e/TOMS_720.pdf