  • 1. Data: 2009-01-02 12:56:38
    Temat: Odzyskiwanie kontaktów N73
    Od: Cut <c...@c...pl>

    Jest jakiś sposób na odzyskanie kontaktów z nokii N73?

    Wczoraj wieczorem jak co dzień podpoiłem nokie do komputera.
    Zsynchronizowałem kontakty i notatki. Dziś rano chcę zadzwonić, a tu
    zonk, jeden kontakt w książce telefonicznej. Patrzę, do kompa to samo!!!
    Co jest WTF?????

  • 2. Data: 2009-01-02 13:16:54
    Temat: Re: Odzyskiwanie kontaktów N73
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 13:56:38 +0100, Cut napisał(a):

> [...]
    > Zsynchronizowałem kontakty i notatki. Dziś rano chcę zadzwonić, a tu
    > zonk, jeden kontakt w książce telefonicznej. Patrzę, do kompa to samo!!!

    Jest dokładnie to co poleciłeś programowi synchronizującemu zrobić.
    RTFM

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-01-02 14:45:16
    Od: Cut <c...@c...pl>

    Waldek Godel pisze:
    jest WTF?????

    > Jest dokładnie to co poleciłeś programowi synchronizującemu zrobić.
    > RTFM

    Możesz jaśniej?? Synchronizuję notatki i kontakty od kilku lat prawie
    codziennie. Nie usuwałem nigdzie żadnego kontaktu.

  • 4. Data: 2009-01-02 19:22:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 15:45:16 +0100, Cut napisał(a):

    > Możesz jaśniej?? Synchronizuję notatki i kontakty od kilku lat prawie
    > codziennie. Nie usuwałem nigdzie żadnego kontaktu.

    Program robi to dokładnie, co ma ustawione. Jezeli masz ustawiona
    synchronizację w kierunku komputer->telefon i zsynchronizujesz "pustego"
    outlooka z telefonem efektem ZAWSZE będzie wykasowanie kontaktów z
    telefonu. I to nie jest bład, tylko całkiem prawidłowe działanie.
    Zauważ jeszcze, że w opcjach jest możliwość włączenia funkcji wykasowania
    pamięci telefonu przed synchronizacją.

  • 5. Data: 2009-01-02 21:54:04
    Od: Cut <c...@c...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > telefonu. I to nie jest bład, tylko całkiem prawidłowe działanie.
    > Zauważ jeszcze, że w opcjach jest możliwość włączenia funkcji wykasowania

    Chłopie przeczytaj co napisałem! Nie zmieniałem żadnych ustawień! Robię
    synchro prawie codziennie od kilku lat (robię to zawsze tak samo).

  • 6. Data: 2009-01-02 23:31:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 22:54:04 +0100, Cut napisał(a):

    > Chłopie przeczytaj co napisałem! Nie zmieniałem żadnych ustawień! Robię
    > synchro prawie codziennie od kilku lat (robię to zawsze tak samo).

    A sprawdziłeś te ustawienia?

  • 7. Data: 2009-01-03 11:16:53
    Od: Cut <c...@c...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A sprawdziłeś te ustawienia?

    Tak sprawdziłem - sprawdziłem też ostatni raport w którym bagatela
    dodano do bazy outlooka 9 kontaktów, 14 notatek. Po tej synchro został w
    na telefonie jeden kontakt.

  • 8. Data: 2009-01-05 23:11:43
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 03 Jan 2009 12:16:53 +0100, Cut napisał(a):

    > Tak sprawdziłem - sprawdziłem też ostatni raport
    Na pewno źle sprawdziłeś. Pismo /i jego prorocy/
    mówi przecież:
    RTMF, programy nie mają błędów, zawsze działają
    tak jak kazał użytkownik, i jako rzecze manual.
    A od MS w szczególności. Jeśli fakty temu przeczą
    tym gorzej dla faktów i zamilknijmy na wieki.

    PS. A backupy?

    --
    pozdro
    poreba